2000 ciągników Kubota sprzedanych w Polsce

 

Ponadto przygotowano dla osób odwiedzających to przygotowano wiele atrakcji. Motywem przewodnim prezentacji marki Kubota będzie japońskie pochodzenie pomarańczowych ciągników oraz zalety pomarańczowych maszyn wynikające z japońskiego rodowodu. Zaplanowano pokazy aikido, czyli sztukę walki wywodzącą się z Kraju Kwitnącej Wiśni. Widzowie będą mogli poznać całą filozofię tego sportu oraz zobaczyć, że zwinność zawodników jest porównywalna jedynie ze zwinnością traktorów Kubota. O tym, jak dobre są wytwory japońskiego pochodzenia będzie można się przekonać się dosłownie – umożliwi to degustacja sushi – tradycyjnego przysmaku z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Zorganizowana zostanie konkurencja nawiązującą do emitowanej reklamy telewizyjnej marki Kubota. Każdy zwiedzający będzie miał okazję stanąć oko w oko z kamerą, aby w świetle jupiterów pokazać swój talent aktorski. Wszystko po to, by znaleźć najlepszego odtwórcę lub odtwórczynię roli rolnika z reklamy.

Na zwiedzających czekać będzie wiele dodatkowych konkursów, takich jak zawody w dojeniu krowy, czy rzut jabłkiem do celu. Program rozrywkowy poprowadzi znany showman Krzysztof Skiba. On sam także wystąpi na scenie wraz ze swoim kabaretem. Przewidziano także coś dzieci, które z pewnością nie będą się nudzić, gdy ich rodzice będą zwiedzać stoisko.

Największe w historii firmy stoisko targowe zostanie podzielone na strefy specjalistyczne – uprawy zbóż, sadownictwa, chowu i hodowli zwierząt. Przedstawiciele marki Kubota wyjaśnią, który model jest najlepszy dla gospodarstwa o danym profilu produkcji.

źródło: Kubota