Modele Serii 6 RS wyposażano w przekładnię ZF T7200 IRS, która stanowi kolejny etap w kierunku zapewnienia wyższego poziomu komfortu jazdy. Przekładnia oferuje 24P+24T przełożeń (40P+40T z super-reduktorem) zmienianych pod obciążeniem za pomocą dźwigni bez konieczności użycia sprzęgła. Skrzynia z 6 biegami i 4 półbiegami Powershift sterowana jest za pomocą joysticka wielofunkcyjnego PowerComS. Napęd ten będzie początkowo oferowany w modelach 6180, 6190 oraz zupełnie nowym modelu 6210. W kolejnym etapie wersja RS będzie dostępna w modelach 6150.4, 6160.4, 6150, 6160.
Modele DEUTZ-FAHR Serii 6, oferujące nowoczesne rozwiązania techniczne oraz bogatą ofertę wyposażenia dodatkowego, to najbardziej rozbudowana gama modeli w tej klasie, które znajdują nabywców wśród profesjonalnych użytkowników poszukujących wysokich osiągów i wydajności.
Dane techniczne:
SERIA 6 RS |
6150.4 6160.4 |
6150 |
6160 |
6180 |
6190 |
6210 |
||
Moc maksymalna (KM/kW) |
149/110 |
166/122 |
149/110 |
166/122 |
175/129 |
193/142 |
210/154 |
|
Maksymalny moment obrotowy (Nm) |
605 |
672 |
605 |
672 |
740 |
820 |
890 |
|
Liczba cylindrów / Pojemność skokowa (cm³) |
4/4038 |
4/4038 |
6/6057 |
6/6057 |
6/6057 |
6/6057 |
6/6057 |
|
Masa z kabiną (kg) |
5500 |
5670 |
5740 |
5870 |
6360 |
6660 |
6660 |
źródło: SAME DEUTZ-FAHR