New Holland zdobywcą wyróżnienia „Złoty ciągnik za rozwiązania konstrukcyjne 2011”

Zwycięzcy edycji „Ciągnik roku 2011” zostali ogłoszeni na ceremonii wręczenia nagród w Bolonii (Włochy) w dniu 10 listopada, podczas wystawy EIMA International 2010. Jury składające się z 20 dziennikarzy reprezentujących 20 europejskich pism specjalizujących się w maszynach rolniczych nagrodziło model T7.210 marki New Holland tytułem „Złotego ciągnika za rozwiązania konstrukcyjne” jako najlepszą maszynę roku pod względem stylistyki, funkcjonalności oraz ergonomii.

Kolejny sukces potwierdza, iż seria T7 jest najczęściej nagradzaną w 14-letniej historii tej imprezy – w roku 2008 tytuł „Ciągnika roku” zdobył model T7060 (obecnie T7.260), a w roku 2010 powędrował on do modelu T7070 Auto Command™ (obecnie T7.270). Ponadto seria zdobyła trzy wyróżnienia „Złotego ciągnika za rozwiązania konstrukcyjne” w roku 2008, 2010 i 2011.

Model T7.210 zasilany jest przez silnik NEF o pojemności 6700 cm3 spełniający wymogi normy Tier 4A, w którym zastosowana została technologia SCR opracowana przez firmę FPT, dzięki czemu umożliwia on zwiększenie osiągów przy równoczesnym obniżeniu zużycia paliwa. W wyposażonym w przekładnię bezstopniową AutoCommand™ ciągniku marki New Holland T7.210 zastosowano również wielokrotnie nagrodzony podłokietnik SideWinder™ II oraz dźwignię CommandGrip™, umożliwiającą proporcjonalne sterowanie prędkością i kierunkiem, jak również monitor dotykowy IntelliView™ III. Nie można też pominąć satelitarnego systemu automatycznego prowadzenia IntelliSteer™ stworzonego przez firmę New Holland.

Opracowany z myślą o użytkownikach, którzy preferują kompaktowe maszyny,
a równocześnie nie chcą rezygnować z doskonałych osiągów, maksymalnej wszechstronności, dużej produktywności i niskich kosztów eksploatacyjnych, ciągnik T7.210 charakteryzuje się najlepszym w swojej kategorii stosunkiem masy do mocy wynoszącym 28,3 kg/KM i umożliwia korzystanie z szerokiej gamy opon o rozmiarach sięgających 650/65/R42.

Opony te znacznie zwiększają ślad pojazdu i umożliwiają zmniejszenie ciśnienia roboczego, zwiększają również przyczepność i prześwit, a równocześnie zmniejszają poślizg i ubicie gleby.

 

{gallery}New Holland T7210{/gallery}

źródło: www.newholland.com

foto: New Holland