Kverneland Vicon – kombinacja trzech lekkich kosiarek dyskowych EXTRA 390

Aby sprostać wysokim wymaganiom koszenia stawianym przez użytkowników szukających najwyższej wydajności, nowa EXTRA 390 wyposażona jest w wiele profesjonalnych rozwiązań; centralne zawieszenie jednostek koszenia, trójkątne dyski oraz zabezpieczenie najazdowe BreakBack chroniące listwy tnące przed uszkodzeniem. Zabezpieczenie to automatycznie powraca do pozycji roboczej po ominięciu przeszkody. Ponadto kosiarka EXTRA 390 charakteryzuje się wyciszoną pracą, co jest niezwykle wygodne podczas długiego oraz wyczerpującego dnia pracy.

Cała maszyna została zaprojektowana uwzględniając nowoczesny design nadwozia. Nowa kosiarka EXTRA 390 pojawi się w nowej kolorystyce wzorniczej firmy Kverneland Vicon. Kolory plandeki zostały dobrane w nowej kombinacji barw czerwonego i czarnego koloru, co pozwala utożsamiać się z pozostałą częścią rodziny kosiarek dyskowych z kondycjonerem.

kverneland vicon extra 390 1 Kverneland Vicon   kombinacja trzech lekkich kosiarek dyskowych EXTRA 390

Nowa EXTRA 390 jest maszyną przyjazną dla środowiska, gdyż pozwala pracować z ciągnikami o zapotrzebowaniu mocy już od 110 KM. Niska waga wynosząca zaledwie 1600 kilogramów wraz z idealnym rozkładem masy, dzięki dobremu dociążeniu przodu za sprawą czołowej kosiarki pozwala uzyskać wysoką sterowność oraz bezpieczeństwo podczas pracy jak również transportu drogowego.

Kosiarkę Kverneland Vicon EXTRA 390 można dostosować do różnej szerokości czołowej kosiarki. Aby zapewnić optymalne pokrywanie się kosiarki czołowej z tylną, istnieje możliwość montowania tylnych jednostek koszących w odpowiednim rozstawieniu na ramie nośnej.

kverneland vicon extra 390 2 Kverneland Vicon   kombinacja trzech lekkich kosiarek dyskowych EXTRA 390

Centralne zawieszenie listw tnących oraz sprężynowe zawieszenie, pozwalają na uzyskanie równomiernego rozłożenia masy na całej szerokości koszenia. Szybsze oraz bardziej precyzyjne kopiowanie nierównego podłoża pozwala na uzyskanie równej wysokości koszenia. Korzyścią jest również mniejsze zużycie poślizg oraz delikatniejsze traktowanie ścierniska.

 

źródło: vicon.eu