Model ten charakteryzuje się przekładnią 8×8 z rewersem mechanicznym przełączanym przy kierownicy oraz pół ramową konstrukcją . Sercem jest silnik 4 cylindrowy własnej produkcji o mocy 49KM wyposażony w pompę paliwową „rzędową”. Jednostka ta posiada wyjątkowo prostą budowę. Pojemność silnika to zaledwie 2197cm3 co przekłada się na niskie spalanie. TLE wyposażony jest dodatkowo w napęd przednich kół załączany mechanicznie za pomocą dźwigni. Dzięki zastosowaniu przekładni stożkowej w przednim moście jest bardzo skrętny co wyróżnia go wśród innych ciągników tej mocy oferowanych obecnie w Polsce. WOM posiada jedną prędkość 540 obr/min i jest załączany za pomocą przycisku.
W standardzie otrzymujemy jedną parę hydrauliki i w pełni synchronizowaną skrzynię oraz dodatkowe załączanie wałka odbioru mocy na błotniku. Prosta konstrukcja i brak skomplikowanej elektroniki na pewno zainteresuje małe gospodarstwa rodzinne o profilu: warzywniczym, ogrodniczym oraz szkółki. Znajdzie również zastosowanie przy pracy z wozami paszowymi o nie dużych pojemnościach.
W wyposażeniu opcjonalnym oferuje:
– ładowacz czołowy polskiej produkcji
– przedni TUZ i WOM
– WOM środkowy
– dodatkową sekcję hydrauliki
– układ pneumatyczny do przyczep
– obciążniki przednie oraz na tylne koła
– kabinę ogrzewaną i klimatyzację
Premiera tego ciągnika odbędzie się na lokalnych targach w woj. łódzkim w dn. 26-27 sierpnia w Piotrkowie Trybunalskim.
Źródło: NovaFarm