Marka STEYR, należąca do spółki CNH Industrial, pragnie przywitać Petera Friisa jako nowego Head of Commercial Operations w Europie. Peter Friis zastępuje Thierry Panadero, Head of CNH Industrial Agricultural Commercial Operations Europe. Wyznaczenie nowego szefa jest częścią szerszego procesu reorganizacji w markach rolniczych CNH Industrial w Europie i wyrazem zaangażowania grupy na rzecz marki STEYR.
Mocny atut pod względem rozwoju marki w Europie
Peter Friis dołączył do firmy w 1984 roku w Kopenhadze, a w CNH Industrial ma ponad 30-letnie doświadczenie. Zajmował stanowiska w działach marketingowych i handlowych w Wielkiej Brytanii i Irlandii, w Danii oraz krajach nordyckich i bałtyckich, a w 2017 roku mianowano go na stanowisko Head of Commercial Marketing and Network Development dla marek Case IH i STEYR w Europie.
„Naprawdę cieszę się, że mogę podjąć to nowe wyzwanie. Bycie częścią zespołu STEYR i pełne poświęcenie na rzecz tej marki pozwoli nam rozwinąć jej potencjał, zapewniając stały wzrost w nadchodzących latach. Rola ta jest dla mnie również okazją do pracy bliżej naszych istniejących i nowych partnerów biznesowych oraz zapewni usługę na najwyższym poziomie i wsparcie naszym klientom”, powiedział Peter Friis.
„Peter zajmował coraz bardziej odpowiedzialne stanowiska w naszej organizacji, na różnych rynkach i na poziomie ogólnoeuropejskim. Wniósł swoje doświadczenie do takich działów jak Sprzedaż, Marketing czy Rozwój Sieci i w ostatnich latach kierował projektem STEYR. Jestem przekonany, że Jego kompetencje i umiejętności przywódcze pozwolą marce STEYR w Europie rozwinąć się”, dodał Thierry Panadero.
STEYR i strategia „Transform 2 Win”
Zarząd CNH Industrial potwierdza swoje nieustanne mocne wsparcie na rzecz strategii Grupy „Transform 2 Win”, którą zaprezentowano podczas Capital Markets Day w Nowym Jorku we wrześniu 2019 roku. W ramach strategii „Transform 2 Win” Grupa CNH Industrial opracowała solidny plan dla sektora rolnego, o którym opowiedział Derek Neilson, Head of Agricultural Segment.
„Umocnimy pozycję STEYR jako europejskiej marki premium – wykorzystując jej wieloletnie dążenie do jakości i niezawodności”, powiedział Derek Neilson.
Produkty o wysokiej jakości, najnowocześniejsze funkcje i nowe technologie mające poprawić doświadczenia związane z obsługą to tylko niektóre kluczowe mocne strony prowadzące markę STEYR w kierunku pomyślnej ekspansji rynku europejskiego.
Źródło: Steyr / CNH