Site icon maszynydlafarmera.pl – Portal Techniki Rolniczej

Amazone – jeszcze więcej barw zielono-pomarańczowych

W ramach strategii marki, grupa Amazone zmienia identyfikację wizualną działów „Technika komunalna” i „Technika uprawy międzyrzędowej” na kombinację kolorów zielonego i pomarańczowego. Okazją do premiery jest prezentacja nowego cennika w grudniu 2024 r.

W ten sposób Amazone dąży do ujednolicenia różnych schematów kolorystycznych w różnych działach firmy. W wyniku tej zmiany wszystkie linie produktów zostają dopasowane do znanej od dawna kolorystyki działu techniki rolniczej Amazone, która jest chroniona prawem znaków towarowych w wielu krajach. Celem jest wzmocnienie tożsamości korporacyjnej całej grupy spółek.

Grupa Amazone jest obecna na rynku ze swoimi produktami techniki komunalnej od ponad 40 lat. Kosiarki zawieszane i samojezdne, wcześniej oferowane w kolorystyce zielono-beżowej, cieszą się uznaniem zarówno władz samorządowych, jak i usługodawców ze względu na wysoką funkcjonalność i jakość. Obejmują one szeroki zakres zastosowań. Od wertykulowania i koszenia po zbieranie liści – te wszechstronne maszyny komunalne są w użyciu przez cały rok. Nowa zielono-pomarańczowa kolorystyka nie tylko wprowadza uderzającą zmianę wizualną maszyn, ale także nadaje im nowe dynamiczne linie.

Schmotzer Hacktechnik jest częścią grupy Amazone od 2019 roku i oferuje swoje maszyny w kombinacji kolorów niebieskiego i pomarańczowego. W ostatnich latach współpraca między Schmotzer a Amazone zaowocowała nowymi impulsami technicznymi i opcjami wyposażenia dla coraz wydajniejszych rozwiązań w zakresie pielęgnacji roślin. W przyszłości ta linia produktów będzie również prezentowana w typowych kolorach Amazone – zielonym i pomarańczowym. W trakcie tego procesu marka Schmotzer połączy się z marką Amazone. Podkreśli to wizualnie przynależność do grupy Amazone, a także synergię różnych linii produktów rolniczych. To odświeżenie maszyn z dziedziny uprawy międzyrzędowej ma pomóc w jeszcze skuteczniejszym wprowadzaniu tych urządzeń na rynek, zwłaszcza międzynarodowy. Firma stawia na znacznie wyższy poziom rozpoznawalności globalnej zielono-pomarańczowego wizerunku marki Amazone.

W obu działach nastąpi faza przejściowa, podczas której zarówno technika komunalna, jak i technika mechanicznego zwalczania chwastów będą nadal obecne na wystawach lub sprzedawane w istniejących kolorach. Nie stanowi to jednak problemu, ponieważ technologia i funkcjonalność urządzeń pozostaną bez zmian.

 

Źródło: AMAZONE

 

Exit mobile version