Przy projektowaniu przyczepy istotna była jej atrakcyjna cena, ale zasadnicze znaczenie miała jakość wykonania i wygoda zwierząt, cechuje ją więc:
-
budowa w 100% skorupowa, skrzynia ze stali HLE 420, wzmocniona dwoma profilowaniami i górną rurą zewnętrzną;
-
ściany od wewnątrz są całkowicie gładkie, tak by zwierzęta się nie pokaleczyły, zgodnie z tym założeniem wykonane są również profile bocznego stelażu plandeki;
-
podłoga skrzyni jest z antypoślizgowej blachy łezkowej, a jej boczne brzegi są pozbawione kątów prostych, aby ułatwić czyszczenie. 100-procentową szczelność skrzyni zapewniają progi przy drzwiach bocznych i tylnych.
-
dwuskrzydłowe gładkie drzwi otwierają się na szerokość przekraczającą szerokość skrzyni , co zapobiega tłoczeniu się i zranieniu zwierząt;
-
załadunek i wyładunek odbywa się za pomocą rampy z impregnowanego drewna z poprzecznymi listwami, osadzonej w ocynkowanej ramie; rampę można podnieść bez wysiłku, dzięki siłownikowi sprężynowemu;
-
kąt nachylenia rampy do podłoża jest niewielki, a więc wejście na rampę i z rampy do przyczepy wiąże się z pokonaniem wysokości zaledwie kilku centymetrów.
Malowanie skrzyni wynika z kryterium niskiej ceny i chęci zróżnicowania, chociaż drzwi tylne i boczne są nadal ocynkowane. Jednak powierzchnia skrzyni jest maksymalne zabezpieczona: po całkowitym śrutowaniu, zostaje ona pokryta podkładem epoksydowym, na który nakładana jest dwuskładnikowa farba, poddana następnie szybkiemu suszeniu, dzięki czemu ma lepszą przyczepność i większą wytrzymałość.
Nową gamę przyczep do bydła JOSKIN BETIMAX 'R’ rozpoczynają dwa modele o długości 5 i 6 m. Oczywiście można je wzbogacić o wyposażenie dodatkowe, jak barierki wewnętrzne i zewnętrzne, plandeka, itd.
źródło: Joskin Polska