Case IH przedstawia nowe platformy MyCaseIH i AFS Connect™

Case IH na tegorocznych targach SIMA zaprezentował swoją nową platformę chmurową MyCaseIH, która gromadzi wszystkie elementy związane z marką. Obecnie prace rozwojowe nad platformami MyCaseIH i AFS Connect znajdują się w fazie finalnej i zostaną ona wprowadzone na rynek w najbliższych miesiącach.

Marka Case IH zaprezentowała również nowy portal telematyczny AFS Connect™, który współpracuje z platformą MyCaseIH i obejmuje trzy główne elementy: zarządzanie flotą maszyn, zarządzenie polem i zarządzanie danymi. Aplikacja AFS Connect Mobile, której główne zadanie polega na udostępnianiu rolnikom i firmom danych dotyczących zarządzanie flotą maszyn, będzie dostępna w sklepach Apple App Store i Google Play Store; jest ona kompatybilna z systemem operacyjnym iOS i Android.

Maxime Rocaboy, menadżer ds. marketingu produktów rolnictwa precyzyjnego marki Case IH w regionie EMEA, stwierdza: „MyCaseIH jest unikatowym produktem, który umożliwia Klientom logowanie się na konto z jednego miejsca. Dużo czasu i wysiłku poświęciliśmy na stworzenie nowego interfejsu, który umożliwia błyskawiczny dostęp do maksymalnej ilości informacji. Wyróżnia go szybkość, łatwa i intuicyjna obsługa, przejrzysta szata graficzna i kolorystyka, ułatwiające szybkie i dokładne wyszukiwanie zadań.

Podobnie jak ma to miejsce na innych umieszczonych w chmurze kontach, po zalogowaniu się na platformę MyCaseIH użytkownik będzie mógł wyświetlić zestawienie swojej działalności i uzyskać łatwy dostęp do wszystkich funkcjonalności, klikając na poszczególne ikony – zarządzania flotą maszyn, zarządzania gospodarstwem i zarządzenia danymi. Główną zaletą tego rozwiązania jest fakt, że wszystkie dane rolnicze i dane dotyczące floty maszyn są bezpiecznie zapisane na serwerze w chmurze, a Klient jako właściciel danych ma do nich dostęp w każdej chwili i może nimi zarządzać, udostępniać i usuwać je. 

Na platformie MyCaseIH są również zgromadzone materiały pomocnicze, a zatem wszystkie narzędzia i informacje wymagane do zarządzania flotą maszyn oraz informacjami kontaktowymi w prosty, szybki i precyzyjny sposób. Ponadto umożliwia ona łatwy i bezpośredni dostęp do witryny internetowej Case IH i Centrum Wsparcia, a także udostępnia obszerne informacje dotyczące zarejestrowanych na portalu maszyn, takich jak instrukcje obsługi, broszury, katalogi części, publikacje techniczne, specyfikacje, filmy omawiające produkty oraz rejestr prac konserwacyjnych.

MyCaseIH stanowi również podstawowy punkt dostępu do nowego portalu telematycznego AFS Connect™ marki Case IH, kompleksowej platformy obejmującej dane maszyn, usługi telematyczne, aplikacje i funkcjonalność udostępniania danych. Dostęp do platformy AFS Connect umożliwia łatwy w obsłudze system operacyjny Case IH AFS, dzięki czemu Klienci mają bezpośredni dostęp do informacji na temat prowadzonej działalności z każdego miejsca. Platforma umożliwia użytkownikom dostęp do ich maszyn marki Case IH z każdego urządzenia w czasie rzeczywistym i dostarcza im informacji dotyczących położenia, zużycia paliwa i pracy silnika, które są wyświetlana na ekranie danych szczegółowych maszyny, dzięki czemu mogą oni zwiększyć efektywność gospodarowania czasem i zarządzaniem ich biznesem. 

Za pomocą portalu AFS Connect podejmujący decyzje w oparciu o dane rolnicy oraz firmy świadczące usługi dla rolnictwa mogą korzystać z wizualizacji floty posiadanych maszyn i danych agronomicznych, a ponadto bezpośrednio przesyłać dane do swoich zaufanych partnerów. System wspiera ich w codziennym zarządzaniu gospodarstwem i danymi, udostępniając mapy pokrycia, dane lokalizacyjne maszyn i dane agronomiczne; ponadto wysyła on komunikaty, pozwala zarządzać zezwoleniami na dostęp do danych i umożliwia ich udostępnianie zewnętrznym konsultantom.

Platforma AFS Connect pomaga również dealerom marki Case IH w proaktywnym świadczeniu profesjonalnych usług i zwiększeniu efektywności ich firmy poprzez bezpośrednią łączność z Klientami, a także dzięki informacjom o gospodarstwie i flocie oraz za pomocą funkcjonalności mających krytyczne znaczenie dla pracy maszyn takich jak wysyłanie alarmów i komunikatów. 

Aplikacja AFS Connect Mobile umożliwia użytkownikom wyświetlanie mapy w czasie rzeczywistym, na która będzie zawierała dane o stanie i miejscu przebywania wszystkich zarejestrowanych maszyn na określonej lokalizacji. Na mapie znajdują się ikony określające typ i stan maszyny, w tym również informacje o silniku i poziomie paliwa, przyciski umożliwiające wybór miejsca przebywania użytkownika lub floty maszyn, dalej legendę wyjaśniającą kolorystykę symboli stanu i znajdujące się w pobliżu maszyny. Link do Google Maps pozwala użytkownikowi sprawny dojazd do każdej maszyny z aktualnego miejsca pobytu, natomiast aplikacja umożliwia przekazywanie informacji  o lokalizacji maszyny na inne urządzenia za pomocą WhatsApp lub wiadomości tekstowej.

Platforma MyCaseIH będzie ostatecznie stanowiła główne miejsce kontaktu i komunikowania się użytkowników produktów marki Case IH z marką i służyła pomocą w ich działalności, natomiast portal telematyczny AFS Connect będzie stanowił główny punkt odniesienia przy tworzeniu map, zarządzaniu danymi dotyczącymi floty maszyn i pól, danymi rolniczymi i danymi maszyn oraz analizie danych.

 

Źródło: Case IH