DEUTZ-FAHR ARENA: Budowa nowego centrum klienta ukończona

 

Dzięki kompleksowi DEUTZ-FAHR ARENA możemy obsługiwać klientów w innowacyjny sposób – w miejscu funkcjonowania fabryki Lauingen”, wyjaśnia Rainer Morgenstern, Dyrektor Wykonawczy ds. Handlu na Europę i rzecznik zarządu DEUTZ-FAHR w Niemczech. „Jestem głęboko przekonany, że klienci, inwestujący swoje ciężko zarobione pieniądze i nie tylko, chcą zobaczyć na własne oczy, w jaki sposób produkowane są ciągniki DEUTZ-FAHR. Celem inwestycji jest pogłębienie i wzmocnienie zaufania klientów do marki dzięki możliwości zaobserwowania procesu produkcyjnego ciągników używanych przez nich na co dzień”, dodaje Rainer Morgenstern.

 

Cały kompleks posiada kubaturę 38 000 metrów sześciennych. Dwupiętrowy budynek mieści salon wystawowy ciągników, muzeum DEUTZFAHR, kino, sklep, kawiarnię a także sale konferencyjne i szkoleniowe. Dodatkowo, na rozległym torze próbnym odwiedzający będą mogli przetestować nowoczesne modele ciągników marki Lauingen oraz poznać je z bliska. Jest też coś dla potencjalnych małych klientów – w centrum wydzielono specjalną strefę zabaw dla najmłodszych.

 

Zdobywanie zaufania klienta nie jest wyłącznym powodem, dla którego wybudowano kompleks. Jest on także miejscem szkoleń dealerów sieci z całej Europy. W nowo-powstałym centrum szkoleniowym, w którym prowadzone będą kursy z zakresu usług i sprzedaży w ramach bieżącej działalności szkolić będzie się około 3000 dealerów i importerów rocznie.

 

W Arenie znajduje się także miejsce, w którym klienci będą mieli okazję zapoznać się z tradycją i istotą marki DEUTZ-FAHR. Dedykowane muzeum przedstawia całą historię firmy, począwszy od produkcji ciągnika DEUTZ produkowanego seryjnie, modelu MTH 222 z 1927 roku, poprzez model Deutz Eleven z 1930 który zapoczątkował masową mechanizację sektora rolniczego aż po sławny powojenne modele serii D. W muzeum o powierzchni 600 m2 można również obejrzeć modele serii 05 i 06 jak i pierwsze modele DX i Agro. Uzupełnieniem stałej ekspozycji są dwa modele ciągników Intrac oraz kombajn rolniczy Actor. W kąciku multimedialnym zainteresowani goście mogą wyszukać filmy i archiwa wideo marki DEUTZ-FAHR i obejrzeć najlepsze nagrania.

 

Projekt wizualny DEUTZ-FAHR ARENA jest doskonałym uzupełnieniem nowej fabryki ciągników. Obydwa budynki są doskonałą wizytówką istoty marki DEUTZ-FAHR – zaawansowanej technologii „made in Germany”, mówi Rainer Morgenstern: „Ponadto dzięki nowej infrastrukturze kompleks oferuje nowoczesne obiekty służące prezentacji marki, prowadzenia konferencji oraz kawiarnię ze 120 miejscami, dzięki którym klienci oraz goście będą mieli okazję spędzić czas w miłej atmosferze. Przewidujemy, że w przyszłości będziemy przyjmować ponad 10 000 odwiedzających rocznie”.

 

 

Źródło: Deutz-Fahr / SDF