Europejska centrala marek Case IH i Steyr w austriackim St. Valentin to znacznie więcej niż najnowocześniejsza fabryka znanych i popularnych ciągników – to także główne miejsce spotkań dla osób chcących skorzystać z doświadczenia specjalistów z kilkunastu oddziałów Case IH i Steyr. Ośrodek oferuje doskonałe możliwości szkoleń i doświadczeń praktycznych. Od dnia otwarcia Experience Centre w październiku 2012 r. w szkoleniach i zajęciach z instruktorami wzięło udział ponad 2 000 dealerów i ich pracowników. Tylko w 2013 r. nasz zakład w St. Valentin zwiedziło przeszło 12 000 gości – mówi Gavin Enright, Experience Centre Manager.
Ośrodek Case IH i Steyr w miejscowości St. Valentin dba o potrzeby klientów i partnerów biznesowych z całej Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. – Oprócz przyjmowania ogólnych grup zwiedzających, organizujemy i prowadzimy imprezy specjalne dla przedstawicieli rynków lokalnych i międzynarodowych. Dotychczasowe wydarzenia, jak np. Polish Puma Event, pokazy dużych ciągników dla klientów z Europy Wschodniej (Eastern European Large Tractor show) czy Dni Klientów Francuskich (French Customer Days), zostały dobrze przyjęte i spotkały się z dużym zainteresowaniem naszych gości – tłumaczy Enright.
Wsparcie ze strony lokalnych partnerów strategicznych
Miasto St. Valentin, miejscowy oddział ochotniczej straży pożarnej i klasa o profilu biznesowym firmowana marką Steyr to tylko niektóre z lokalnych organizacji, które wspiera nasze Experience Centre. – Jesteśmy niezmiernie dumni z tak bliskich relacji z lokalną społecznością i władzami miasta St. Valentin – mówi z dumą Gabriele Hammerschmid, dyrektor ds. marketingu Case IH i Steyr w Europie. – Dzięki ich pomocy możemy w dalszym ciągu inwestować w St. Valentin i rozwijać je zgodnie z przyjętą strategią ścieżki doskonałości. Oprócz Experience Centre wspomniany rozwój obejmuje specjalny tor testowy dla ciągników, czyli Red Power Road i jeszcze jedną, absolutnie wyjątkową atrakcję dla odwiedzających fabrykę w St. Valentin – przypomina Hammerschmid.
Skywalk – „widok z lotu ptaka”
Już otwarty, fascynujący, nowy taras widokowy góruje nad halą montażu kabin i nieodmiennie przyciąga naszych gości: to właśnie słynny Skywalk. – Nieustannie inwestujemy w produkcję. Stosujemy WCM (World Class Manufacturing), czyli produkcję klasy światowej, aby móc doskonalić się każdego dnia. Inwestujemy w szkolenia i edukację, ale również w naszych klientów. Skywalk umożliwi naszym gościom dokładne przyjrzenie się, z bezpiecznej odległości, a jednocześnie od wewnątrz, naszej linii produkcyjnej – w ten sposób Hammerschmid podsumowuje znaczące inwestycje marki Case IH/Steyr w tę szczególną część wyposażenia fabryki w St. Valentin. – Jesteśmy pewni, że nasz pomysł bardzo spodoba się wszystkim gościom, klientom i fanom marki. Badania wykazały, że klienci chcą wiedzieć, jak i gdzie powstają ich maszyny, i zobaczyć nasze wysokie normy produkcyjne w praktyce. Właśnie w tym celu powstał Skywalk – podsumowuje Gabriele Hammerschmid.
St. Valentin – ojczyzna szerokiej i wszechstronnej „rodziny marek”!
Experience Centre w St. Valentin zajmuje teren przeszło 2 000 metrów kwadratowych. Znajdziemy tam nowoczesną aulę, pomieszczenia szkoleniowe, sale konferencyjne i ogromną przestrzeń wystawienniczą. – Jednak asortyment oferowanych produktów, wydarzeń i usług wykracza daleko poza ciągniki marki Case IH i Steyr – tłumaczy Gavin Enright. – W ośrodku prezentujemy najnowsze rozwiązania pożarnicze marki Magirus Lohr czy ciężarówki i pojazdy użytkowe IVECO. Chętnie gościmy też ofertę firm Jeep, Lancia i Fiat Automotive, by wymienić tu tylko kilka marek. Tak zróżnicowane wykorzystanie Experience Centre daje ogromne możliwości wykazania szerokiego zakresu kompetencji, umiejętności i technologii spod znaku Case IH i Steyr – podkreśla Enright.
– W Experience Centre umieściliśmy nawet stałą ekspozycję produktów Magirus Lohr, aby podkreślić kolejny atut naszej marki: umiejętność słuchania klientów i dostarczania rozwiązań zgodnych z ich konkretnymi wymaganiami – mówi z dumą Enright.
źródło: Case IH