Stworzona z myślą o użytkownikach strona została zaprojektowana z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, które gwarantują przejrzystą nawigację i funkcjonalność witryny. Serwis doskonale wyświetla się w używanych obecnie przeglądarkach i urządzeniach mobilnych, takich jak tablety i smartfony i jest dostępny w większości języków europejskich.
Wszystkie informacje o produktach i firmie dla użytkowników końcowych, sprzedawców opon, dealerów pojazdów rolniczych i innych osób zainteresowanych przedstawione są w przejrzysty i atrakcyjny sposób.
„Poprosiliśmy naszych klientów o opinie i na tej podstawie opracowaliśmy nową, przyjazną dla użytkownika wyszukiwarkę opon, dopasowaną do bieżących potrzeb i wymagań klientów. Innym atutem nowej strony jest zaawansowany lokalizator dealerów, który kieruje użytkowników do najbliższego sprzedawcy opon w łatwy i szybki sposób.” – mówi Harald Van Ooteghem, Senior Manager Marketing Planning Commercial Business Unit, Bridgestone Europe.
Użytkownicy ponadto mogą poznać szeroką i odświeżoną linię produktów Firestone dla rolnictwa od podszewki: nowe technologie wykorzystane przy ich produkcji i korzyści, jakie zapewniają rolnikom w Europie: zrównoważony rozwój, większą wydajność, niższy stopień ubijania gleby, niższe zużycie paliwa.
źródło: Bridgestone