Site icon maszynydlafarmera.pl – Portal Techniki Rolniczej

John Deere – wydajne wsparcie i pomoc w zakresie użytkowania

W dzisiejszym rolnictwie wydajność i przewidywalność kosztów eksploatacji maszyny rolniczej oraz jej gotowość do pracy to kluczowe składniki sukcesu. Spokojne planowanie budżetu, maksymalizacja czasu pracy, oszczędność paliwa i optymalna konserwacja, to główne korzyści nowoczesnych zastosowań. Dlatego producenci, coraz częściej proponują klientom interesujące pakiety pogwarancyjne, które pomagają ograniczyć całkowity koszt posiadania maszyn.

 

Pakiety pogwarancyjne – ochrona pracy maszyny

Jednym z nich jest program John Deere PowerGard, przeznaczony dla wszystkich maszyn John Deere wyposażonych w jednostkę napędową oraz dodatkowo ładowaczy czołowych i zespołów żniwnych do kombajnów zbożowych.

Dzięki korzystaniu z pakietów PowerGard rolnik otrzymuje rozwiązanie dostosowane do rynku wtórnego, dzięki któremu może utrzymać najwyższą wydajność maszyny i ograniczać koszty eksploatacji. Obecnie dostępne są dwa pakiety PowerGard, które obejmują różne zakresy usługi zapewniając kolejne poziomy ochrony maszyn rolniczych John Deere – mówi Stanisław Wolski Dyrektor Serwisu z John Deere Polska.

Pakietem wyjściowym do ochrony PawerGard jest PowerGard Maintenance. Obejmuje on koszty związane z częściami i materiałami eksploatacyjnymi, które podlegają przeglądom, a także pracę serwisu. Opcja Maintenace obowiązuje na dowolny, ustalony z dealerem okres, niezależnie od tego, czy właściciel maszyn John Deere jest płatnikiem VAT, czy nie.

Następne pakiety to PowerGard Protection oraz PowerGard Protection Plus. Obejmują one silnik, przekładnię, układ kierowniczy, hamulce i ramę. Oba dotyczą naprawy gwarancyjnej w drugim i kolejnych latach w okresie obowiązywania pakietu PowerGard Maintanace. Dodatkowo w ramach Protection Plus są to także układy hydrauliczny i elektryczny oraz kabina. Co istotne pakiet Protection umożliwia klientowi wykonywanie przeglądów we własnym zakresie, ale jeden przegląd na rok musi zostać przeprowadzony przez autoryzowanego Dealera John Deere Polska.

Skorzystanie z pakietów sprawia, że ochrona dla maszyny wynosi do 6 lat wieku maszyny, a naprawy wykonywane są za pomocą oryginalnych części Johna Deere’a. Pakiety PowerGard Protection i Protection Puls są przypisane do maszyny. W rezultacie, jeśli pierwszy właściciel sprzeda maszynę, pakiet automatycznie przechodzi na kolejnego.

 

Pełna mobilizacja na czas zbiorów

Innym istotnym elementem, tym razem związanym z dostępnością maszyn, jest szybka reakcja i dostępność ekspertów oraz części podczas kluczowego sezonu pracy w roku. Takim okresem jest sezon zbiorów, kiedy to certyfikowani dealerzy kombajnów John Deere zawsze służą pomocą, aby zapewnić bezproblemowy przebieg prac.

W przypadku klientów, którzy decydują się na kombajn zbożowy John Deere, przygotowane są specjalne dodatkowe rozwiązania, zapewniające dostawę części zamiennych kluczowych do pracy do 24 godzin. Jeżeli ten czas zostanie przekroczony, dealer John Deere zapewnia kombajn zastępczy – mówi Katarzyna Lewicka Dyrektor Sprzedaży Maszyn do Zbioru z John Deere Polska.

Do tego podczas żniw w siedzibie John Deere oraz u dealerów trwają dyżury żniwne, podczas których właścicieli maszyn John Deere wspierają zespoły serwisowe oraz dział części przez 7 dni w tygodniu od 8:00 do 20:00.

Natomiast już po zakończeniu żniw, warto skorzystać z programu Expert Check, aby przygotować maszynę na przyszły rok. Specjalnie przeszkoleni eksperci przeprowadzą szczegółową diagnostykę techniczną oraz ocenią podzespoły elektroniczne. Do tego klient otrzyma wyczerpujący raport na temat stanu maszyny oraz wycenę ewentualnych prac naprawczych i wymiany zużytych części. Może również zapytać eksperta o zakres optymalizacji maszyny i jej ustawień.

Dodatkowo dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii przygotowany został program Expert Alert. Polega on na tym, że na podstawie historii komunikatów wysyłanych przez maszynę za pomocą systemu telematycznego JD Link, fabryka John Deere ostrzega właściciela przed możliwością pojawienia się awarii.

 

Dostępność części

Powyższe działania i programy nic by jednak nie dały bez odpowiednio szybkiej dostępności części zamiennych. Dlatego też, centralny magazyn w Bruchsal w Niemczech, magazynuje części z ponad 287 000 numerów katalogowych i na czas żniw pełni rolę magazynu części zamiennych. W przypadku złożenia zamówienia z Polski do godz. 15:30 a w przypadku programu „Rzetelny Partner Podczas Zbiorów” nawet do 21:00, dostawa do 4 magazynów buforowych zlokalizowanych w różnych regionach Polski, następuje w ciągu 24 godzin. Wszystko, aby właściciel gospodarstwa mógł jak najszybciej wykonać zaplanowaną pracę.

źródło: John Deere

 

Exit mobile version