Site icon maszynydlafarmera.pl – Portal Techniki Rolniczej

Kolorowe ciągniki Farmtrac

 

 

 

 

Już wcześniej miały miejsce próby wprowadzania innej kolorystyki ciągników niż w kolorze niebieskim, typowym dla marki Farmtrac. Stworzono linię ciągników przeznaczoną do prac komunalnych charakteryzująca się kolorem żółtym oraz linię ciągników stosowanych do prac pielęgnacyjnych plaż na polskim wybrzeżu w kolorze białym.

Odwiedzający tegoroczne wystawy rolnicze w Poznaniu i Kielcach mogli na stoisku firmy Farmtrac zauważyć nowe barwy lakierów. Model ciągnika 675DT zaprezentowano w kolorze złotym a kolor metalicznego grafitu zastosowano na modelu 7110 DT. Firma traktowała te prezentacje jako sondowanie rynku.

Zmiana kolorystyki okazała się być przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Liczne pytania ze strony odwiedzających targi co do możliwości wyboru kolorystyki ciągnika utwierdziły producenta co do słuszności obranego kierunku. Wiadomym jest, że każdy lubi wyróżniać się czymś innym, a dzięki indywidualnemu doborowi lakieru, klienci mogą zrealizować swoje wymarzone wizje własnego ciągnika.

Farmtrac wprowadza oficjalnie dwa rodzaje lakierów. Jedną z możliwości jest wybór z palety kolorów niemetalizowanych: biały, żółty, jasny zielony, czerwony i czarny. Dla bardziej wymagających klientów proponuje się lakiery metaliczne w kolorach: grafit, bordo, granat i ciemno zielony. Możliwość wyboru koloru lakieru ciągnika jest opcją dodatkowo płatną. Dopłata za lakiery niemetalizowane wynosi 500 zł netto, a metaliczne 1100 zł netto.

Propozycja indywidualnego doboru koloru lakierów cieszy się wśród klientów firmy Farmtrac bardzo dużym zainteresowaniem i powodzeniem. Na placu przed fabryka coraz częściej można zauważyć wśród charakterystycznych dla firmy ciągników w kolorze niebieskim także inne, które czekają już na swoich odbiorców. Najbardziej popularne kolory to czerwony, czarny oraz grafik metalik.

Propozycja firmy to forma szerszego wyjścia do klienta, nowatorski pomysł na podkreślenie swojego własnego stylu. Farmtrac po raz kolejny udowadnia, że liczyąca się na rynku marka powinna iść z duchem czasu i nie bać się odważnych, nowych rozwiązań.

źródło: Farmtrac


Exit mobile version