Site icon maszynydlafarmera.pl – Portal Techniki Rolniczej

Komunikat CNH Industrial w sprawie obsługi Dealerów i klientów w czasie epidemii COVID-19

CNH Industrial Aftermarket Solutions oraz marki Case IH, STEYR i New Holland Agriculture, podejmują dodatkowe kroki, aby zapewnić wysoką jakość obsługi Dealerów oraz klientów podczas trwania epidemii COVID-19.

Dział CNH Industrial Aftermarket Solutions pracuje intensywniej niż kiedykolwiek, aby zapewnić ciągłość działań związanych z obsługą części w obecnej sytuacji. Naszym celem i priorytetem jest realizacja potrzeb klientów, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zdrowia wszystkich zaangażowanych w ten proces osób. Mając to na uwadze, ważne jest, aby zapoznać się z poniższymi kluczowymi działaniami jakie zostały podjęte:

W sprawie działań serwisowych jesteśmy gotowi wspierać Dealera i Klienta w terenie, przestrzegając wytycznych i obostrzeń obowiązujących w kraju.

Stacjonarne szkolenia techniczne zostały obecnie zawieszone. W to miejsce zapewniamy wiele kursów i szkoleń online dostępnych na WebAcademy. Organizowane są wirtualne sesje szkoleniowe, aby mechanicy pozostawali na bieżąco oraz nabywali nową niezbędną wiedzę techniczną.

Istotnym jest, aby pamiętać, że głównym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych stron: pracowników, dealerów , partnerów biznesowych i naszych klientów, przy jednoczesnym utrzymaniu dotychczasowego wysokiego poziomu usług.

Dziękujemy Ci za Twoją pracę i wysiłki jakie podejmujesz każdego dnia w tej kryzysowej sytuacji.

CNH Industrial N.V

Exit mobile version