Marka DEUTZ-FAHR zajęła pierwsze miejsce w głosowaniu DEALER SATISFACTION INDEX 2024

Marka DEUTZ-FAHR zajęła pierwsze miejsce w badaniu Dealer Satisfaction Index (DSI) 2024. Wyniki zostały ogłoszone podczas konferencji prasowej organizowanej przez CLIMMAR w trakcie targów EIMA 2024.

DEUTZ-FAHR odnotował średni wynik na poziomie 14,3, co stanowi znaczącą poprawę (o +1 punkt) w porównaniu z poprzednią edycją badania. W ciągu ostatnich trzech lat, dzięki ciągłemu procesowi doskonalenia, DEUTZ-FAHR awansował z trzeciego miejsca w rankingu na pierwsze miejsce w 2024 roku.

DEUTZ-FAHR zajął pierwsze miejsce w rankingu dzięki wysokiemu wynikowi, uzyskanemu w dziale ?Marketing? (14,4 punktu) oraz w sekcji ?Relacje Dealer-Producent? (15,1 punktu), co dowodzi skuteczności zastosowanej strategii, ukierunkowanej na wsparcie sprzedaży i skuteczną współpracę z siecią dealerską.

?Wynik ankiety jest owocem naszego nieustannego zaangażowania w rozwój i oferowanie produktów wysokiej jakości zgodnie z potrzebami rynku, a także potwierdza, że współpraca z siecią dealerską i dbałość o potrzeby dystrybutorów są kluczowe dla przyszłości rolnictwa i prowadzą do osiągania najlepszych wyników w zakresie innowacji
i efektywności?- powiedział Alberto Bellini, dyrektor SDF Global Product & Business Development Group.

?Nasze produkty, oprócz nowoczesnej technologii, zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zapewnić wysoką jakość i łatwość obsługi, zwiększając efektywność codziennej pracy.?

?Dzięki temu ważnemu wyróżnieniu, DEUTZ-FAHR umacnia swoją pozycję zaufanego partnera dla Dealerów, którzy doceniają elastyczność operacyjną firmy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku? – powiedział Alessandro Maritano, Dyrektor Zarządzający ds.Handlowych SDF i zadeklarował – ?Będziemy nadal pracować nad umocnieniem naszej marki, jej rozpoznawalnością. Chcemy aby była punktem odniesienia w sektorze maszyn rolniczych. Będziemy wzmacniać relacje z naszymi dealerami, aby zapewnić „customer experience”, które skupia coraz większą uwagę na potrzebach klienta?.

Czym jest Dealer Satisfaction Index (DSI)

Badanie DSI jest coroczną ankietą przeprowadzaną przez CLIMMAR i stanowi szczegółową ocenę relacji między producentami i dealerami. Ankieta 2024, przeprowadzona w okresie od 4 kwietnia do 31 maja, składała się z 15 sekcji i 73 pytań. W badaniu wzięli udział dealerzy z 11 krajów europejskich.

 

Źródło: Deutz-Fahr