Marka New Holland partnerem turnieju tenisowego Nitto ATP Finals

Marka New Holland Agriculture będzie srebrnym partnerem Nitto ATP Finals, wydarzenia zamykającego sezon męskich rozgrywek w tenisie ziemnym, które odbędzie się w Pala Alpitour w Turynie, w dniach od 14 do 21 listopada.

Logo marki sprzętu rolniczego CNH Industrial widoczne będzie przy liniach bocznych, podczas wszelkich inicjatyw oraz we wszystkich materiałach związanych z wydarzeniem. Będziemy mieli też własne stanowisko w Miasteczku Handlowym, które powstanie na placu San Carlo w centrum Turynu. Zapewni to nam maksymalną widoczność jako prestiżowemu partnerowi oraz liczne kampanie komunikacyjne w dedykowanych mediach społecznościowych – informuje włoska marka.

Rozgrywany od 1970 r. i uważany za „piąty turniej wielkoszlemowy” Nitto ATP Finals swoją obecną nazwę zyskał w 2017 roku i jak zwykle będzie gościł ośmiu najlepszych tenisistów oraz osiem par deblowych – plasujących się na szczycie listy rankingowej ATP (Association of Tennis Professionals), którzy będą rywalizować o ten niezwykle pożądany finałowy tytuł w sezonie.

Początkowo turniej rozgrywany będzie w systemie rozgrywek każdy z każdym, w którym każdy z uczestników rozegra trzy mecze w celu ustalenia pozycji, a następnie kontynuowany będzie w fazie pucharowej, obejmującej półfinały i finał.

Rekord pojedynczych zwycięstw należy do Rogera Federera, który ma na koncie sześć wygranych, zaś w kategorii par legendarny duet Petera Fleminga i Johna McEnroe prowadzi w klasyfikacji wszech czasów, mogąc się poszczycić siedmioma zwycięstwami.

Turniej Nitto ATP Finals będzie transmitowany na żywo w ponad 180 krajach, a jego oglądalność szacowana jest na 95 milionów widzów. Turniej pozostanie w Turynie do 2025 roku.

Podjęliśmy decyzję, żeby wyjść na boisko ramię w ramię z najlepszymi światowymi tenisistami – oznajmił Mattia Manicardi, Global Global Head of Brand Marketing & Communicationw New Holland – nie tylko dlatego, że współdzielimy z tymi wspaniałymi atletami wartości takie jak doskonałość, profesjonalizm, rywalizacja i lojalność, ale również dlatego, że widzimy w ich wyjątkowej technice te same cechy, które pozwoliły nam odnieść tak duży sukces w dziedzinie maszyn rolniczych na świecie: siłę, precyzję, wszechstronność oraz umiejętność radzenia sobie w każdej sytuacji i dążenie do osiągnięcia sukcesu. To nie przypadek, że jako symbol naszego partnerstwa wybraliśmy nowy ciągnik New Holland T7 do ciężkich prac na polu, wyposażony w system PLM Intelligence: to prawdziwy champion na każdej płaszczyźnie. Jako marka o silnych włoskich korzeniach oraz posiadająca siedzibę w Turynie, New Holland jest dumna że może być partnerem tak istotnego dla miasta i całego kraju wydarzenia. Jesteśmy również szczęśliwi, że mogliśmy przyczynić się do wzrostu świadomości na temat zaawansowanej technologii, wydajności produkcyjnej i zrównoważonego rozwoju naszych maszyn wśród licznej publiczności z całego świata.

 

Źródło: New Holland Agriculture