Międzynarodowy serwis ogłoszeniowy Mascus, dedykowany branży samochodów ciężarowych, maszyn budowlanych, maszyn rolniczych, wózków widłowych oraz maszyn leśnych, wdraża nową, responsywną stronę internetową, która ułatwi dostęp do serwisu z urządzeń mobilnych, zarówno dla kupujących, jak i sprzedających.
Wprowadzona zmiana nie wpłynie na funkcjonalność serwisu. Sprzedający będzie mógł również zarządzać swoimi ogłoszeniami poprzez smartfon lub tablet. Nowy design strony jest zaprojektowany tak, żeby korzystanie z Mascusa było proste i przyjazne, bez względu na urządzenie, za pośrednictwem którego użytkownik korzysta z internetu.
Zdajemy sobie sprawę, że coraz większa liczba użytkowników, również w branży sprzętu ciężkiego, ma dostęp do internetu poprzez urządzenia mobilne – wyjaśnia Rickard Krøtø, Dyrektor Operacyjny Mascus. Nasi użytkownicy często są poza biurem i nie mają dostępu do komputera stacjonarnego, ale zazwyczaj mają dostęp do internetu poprzez smartfon lub tablet. Responsywna strona daje im możliwość korzystania z serwisu Mascus na każdym urządzeniu, bez straty jakiejkolwiek funkcjonalności, która jest dostępna na ekranie standardowego komputera. Również kupujący może mieć pełen dostęp do serwisu Mascus poprzez urządzenie mobilne i za pomocą jednego kliknięcia może skontaktować się od razu ze sprzedającym. Sprzedający natomiast może zarządzać swoimi ogłoszeniami bez względu na miejsce, w którym się w danej chwili znajduje, pod warunkiem, że ma przy sobie smartfon lub tablet – dodaje Gauthier Dominicy, Marketing Manager serwisu Mascus.
Teraz użytkownicy mogą korzystać z pełni responsywnej strony i dzięki temu wyszukiwać ogłoszenia w bardzo prosty, intuicyjny sposób, z każdego urządzenia. Klikając w ogłoszenie można oglądać zdjęcia maszyn, dane szczegółowe ogłoszenia, cenę itp. W przypadku znalezienia interesującego ogłoszenia można od razu zadzwonić do sprzedającego lub wysłać do niego zapytanie, bezpośrednio z urządzania mobilnego.
Nowa strona jest częścią planu wdrażanego przez Mascus, mającego dostarczać użytkownikom produkt i usługi, które będą ułatwiać pracę oraz będą funkcjonalne i przyjazne w użyciu. Nowa, responsywna strona przenosi serwis Mascus na wyższy poziom, na którym liczy się elastyczność w stosunku do oczekiwań użytkowników – wyjaśnia Tim Scholte, Dyrektor Zarządzający Mascus. Zdaliśmy sobie sprawę, jak ważnym jest stworzenie systemu, który będzie przyjazny dla użytkownika, bez względu na to, z jakiego urządzenia będzie korzystał, czy to będzie komputer, smartfon, czy też tablet. Obecnie użytkownicy internetu na świecie częściej korzystają z urządzeń mobilnych niż z komputerów tradycyjnych i laptopów. Dlatego stworzenie strony, która będzie dostępna poprzez wszystkie urządzenia, z każdego miejsca i w każdym czasie, stało się dla nas priorytetem – dodaje Tim Scholte.
Mobilna strona, którą z sukcesem budowaliśmy dla naszych klientów przez ostatnie 2 lata, utwierdziła nas w przekonaniu, że powinniśmy takie działanie wdrożyć dla całego serwisu i wszystkich użytkowników, nie tylko dealerów. Smartfony i tablety stają się głównym narzędziem do korzystania z internetu, dlatego jesteśmy przekonani, że nowa strona szybko stanie popularna wśród naszych użytkowników na całym świecie – podsumowuje Tim Scholte.
źródło: MASCUS