Aby znacznie przyspieszyć działania posprzedażowe Massey Ferguson uruchomił nową całodobową infolinię obsługi klienta w zakresie spraw dotyczących serwisu.
“Podkreślając nasze całkowite skupienie na kliencie, opracowaliśmy tę inicjatywę, aby jeszcze bardziej ulepszyć doświadczenia klientów z Massey Ferguson, wzmocnić naszą komunikację i kontakt z rolnikami oraz uzupełnić usługi już świadczone przez naszą sieć dealerską MF” – mówi Adam Dębski, lider zespołu wsparcia technicznego Massey Ferguson na terenie Polski.
Massey Ferguson wdrożył również AGCO Tech Connect – nowy dostosowany do potrzeb dealerów MF system wsparcia technicznego i zarządzania sprawami, mający na celu ograniczenie przestojów maszyny.
Nowa linia obsługi klienta umożliwia użytkownikom końcowym rozmowę z przedstawicielem serwisu MF przez całą dobę, 365 dni w roku. „Jeśli właściciele lub użytkownicy mają pytania związane z serwisem i nie mogą skontaktować się z lokalnym dealerem MF, mogą zadzwonić pod ten numer, a my upewnimy się, że otrzymają odpowiednią pomoc” – wyjaśnia Adam Dębski. „Wszystkie połączenia są monitorowane i kontrolowane, aby upewnić się, że zapytania zostały rozpatrzone w sposób satysfakcjonujący klienta. Linia wsparcia zapewnia nam dodatkowy kanał do przechwytywania wszystkich zapytań serwisowych od użytkowników końcowych, pomagając w ten sposób ulepszyć nasze analizy oraz produkty, prowadzić szybkie diagnozy oraz rozwiązania spraw serwisowych.
Numer linii serwisowej obsługi klienta Massey Ferguson to: +48 61 662 55 55
Źródło: Massey Ferguson