Pierwsze dwa modele wzbogacają gamę o dwa mniejsze rozwiązania, które są przydatne do gospodarstw rolnych o mniejszej skali. Modele 34.7 i 34.9 będą wyposażone w silnik Tier IV, o mocy 115 KM. Zdolność podnoszenia w tylnej części będzie wynosić 4 tony. CVTronic, opcja: przekładnia ta zapewnia nieprzerwane przyspieszenie od 0 do 40 km/h., bez zmiany biegu. Optymalizacja momentu jest polepszona i do kół przekazywany jest maksymalnie możliwy moment. Ta automatyczna kontrola przyspieszenia pozwala także na lepsze zarządzanie zużyciem paliwa.Pompa hydrauliczna Load Sensing i Flow sharing: pozwala na wykonanie trzech różnych ruchów równocześnie.
Multifarmer pozwala rolnikowi na posiadanie ładowarki teleskopowej o wielorakim zastosowaniu, będącej w stanie zastąpić traktor w wielu sytuacjach. Merlo proponuje gamę podnośników teleskopowych z 3 punktowym sprzęgiem i tylnym WOM, co jest rozwiązaniem opatentowanym przez włoskiego konstruktora.
Modele 44.7 i 44.9, które do końca roku zastąpią modele 40.7 i 40.9, oferują lepszą zdolność podnoszenia. Wyposażone w nowy silnik Tier IV, mocniejszy i cięższy, te dwie maszyny charakteryzują się lepszym wyważeniem, które jest także podstawą zwiększenia zdolności podnoszenia. Zdolność podnoszenia i przenoszenia w tylnej części, wynosi 7 ton.
Jako pozostałe modele gamy Merlo, nowe Multifarmer będą posiadać rozwiązanie modułowe. Rama jest tak stworzona, aby równocześnie przyjąć tylny sprzęg trzypunktowy, przystawkę odbioru mocy i system poziomowania ramy. Aby można było zmieścić nowy silnik, został on lekko pochylony w celu zmniejszenia kąta wału napędowego przystawki odbioru mocy.
MULTIFARMER KORZYSTA Z PEŁNEJ GAMY TECHNOLOGII OFEROWANYCH PRZEZ MERLO:
– Eco Power Drive (EPD): ten system kontroli elektronicznej obrotów silnika jest prawdziwym „asem w rękawie” dla kierowcy. Zapewnia elastyczność i łatwość w obsłudze pojazdu, a dzięki precyzyjnej regulacji obrotów silnika, pozwala także znacznie zmniejszyć zużycie paliwa maszyny Multifarmer.
– Przystawka odbioru mocy mechanicznej (WOM) – 540 do 1000 obrotów na minutę z kontrolą elektroniczną.
– Dynamiczna kontrola obciążenia (CDC): aby zapewnić bezpieczeństwo i uniknąć jakiegokolwiek ryzyka wahania, kierowca może ciągle sprawdzać wyważenie maszyny, dzięki dedykowanemu ekranowi zainstalowanemu w kabinie. System automatycznie wykrywa oprzyrządowanie zaczepione do ładowarki teleskopowej.
– Stalowy pas wokół kabiny: zamontowany wokół podstawy i modułu kabiny, aby zabezpieczyć silnik, daje zabezpieczenie przed uderzeniami i obniża środek masy maszyny, aby polepszyć wyważenie.
– Kabina z zawieszeniem, opcja: zamontowana na hydropneumatycznym zawieszeniu, kabina opatentowana przez Merlo, zapewnia komfort i chroni zdrowie operatora. Wymiary (kabina największa na rynku), jej forma ergonomiczna oraz drzwi otwierające się na 180°, są to silne punkty maszyny.
MDF / Merlo Polska