Nowe narzędzie Michelin MyPortal dostępne na stronie myportal.michelingroup.com pomaga w lepszym zarządzaniu firmą dzięki intuicyjnemu i prostemu w obsłudze systemowi. Michelin MyPortal zastąpi dotychczasową platformę B2B o nazwie MyAccount, która zostanie w najbliższym czasie zamknięta, a jej obecni użytkownicy już teraz mogą łatwo przenieść swoje konto do nowego rozwiązania.
Michelin MyPortal umożliwia zintegrowaną obsługę klienta i posiada trzy kluczowe funkcje:
- Funkcja transakcyjna – klienci mają możliwość bezpośredniego zarządzania oponami i procesami gwarancji.
- Funkcja relacyjna – platforma działa jako narzędzie do kontaktu z firmą Michelin w przypadku jakichkolwiek pytań i wniosków dotyczących m.in. opon i świadczeń gwarancyjnych. Platforma zapewnia ponadto dostęp do akcji promocyjnych i ofert specjalnych przeznaczonych wyłącznie dla jej użytkowników.
- Funkcja operacyjna – platforma zapewnia proste w użyciu narzędzia do monitorowania kosztów opon lub czasu poświęcanego na zadania administracyjne i ogólne zarządzanie flotą.
Na platformie Michelin MyPortal będą publikowane spersonalizowane treści dla klientów ze wszystkich sektorów – wykorzystujących opony w transporcie drogowym i miejskim, na budowach i w rolnictwie. Dzięki temu nowa strona dostarczy przydatnych informacji właścicielom i operatorom różnych typów flot: samochodów osobowych, dostawczych, małych i dużych ciężarówek, pojazdów rolniczych, maszyn przemysłowych itp.
źródło: Grupa Michelin