New Holland podczas europejskiej konferencji online przedstawił strategię na rok 2021

Dzisiaj odbyła się pierwsza wirtualna europejska konferencja prasowa marki New Holland Agriculture, podczas której przedstawiona została strategia i oferta produktowa na pierwszą połowę 2021 r. To jedno z trzech cyfrowych wydarzeń marki, zaplanowanych na luty w celu utrzymania stałego dialogu ze jej pracownikami, dealerami oraz przedstawicielami prasy w czasach, gdy dotychczasowe możliwości spotkania są ograniczone ze względu na restrykcje związane z epidemią Covid-19.

Wydarzenie odbyło się na nowej platformie oferującej niezakłócony odbiór szerokiej publiczności. Tytuł wydarzenia: „Let’s get it done… all_ways” („Zróbmy to razem …zawsze, na każdym polu) wyraża postawę marki New Holland oraz jej umiejętność pokonywania wyzwań –nawet w obecnej, bezprecedensowej sytuacji. Stabilne osiągnięcia w wymagających czasach Europejski rynek sprzętu rolniczego bardzo ucierpiał, wielkość rocznej sprzedaży we wszystkich segmentach spadła, pomimo gospodarczego ożywienia w wielu krajach w drugiej połowie roku. W tym kontekście marka New Holland zamknęła rok z jedynie nieznacznie obniżonym ogólnym udziałem w rynku i zachowała swoją pozycję lidera na rynkach takich jak Włochy, Polska, Dania, Belgia, Holandia, Portugalia i Ukraina.

Carlo Lambro, prezydent marki New Holland Agriculture, stwierdza: – Na poziomie globalnym New Holland zamknęła rok uzyskując stabilne wyniki, co potwierdza siłę naszej marki. Celem naszych działań w 2021 roku będzie konsolidacja naszej wizji marki oferującej pełną gamę asortymentu. W tym celu będziemy kontynuować rozwój naszej pełnej oferty asortymentowej, aby zapewnić atrakcyjne propozycje w każdym segmencie rolnym, obejmujące wiodące, bezkonkurencyjne rozwiązania, lepsze usługi dla Klienta oraz mocną sieć dealerów. Będziemy również w dalszym ciągu poszerzać zakres oraz zasięg naszych inicjatyw w charakterze Lidera Czystej Energii, wprowadzając kolejne innowacje i nawiązując ważne umowy partnerskie. Sean Lennon, wiceprezydent marki New Holland Agriculture na Europę, dodaje: –W Europie marka New Holland podjęła natychmiastowe działania mające zapewnić bezpieczeństwo jej zespołu oraz zespołów dealerów, jak również chronić jej stabilność ekonomiczną. Szybko wdrożyliśmy działania, z których niektóre wciąż są realizowane, i opracowaliśmy inicjatywy finansowe dla poszczególnych rynków. W drugiej połowie roku zaczęła się ujawniać odporność naszej branży skutkująca ożywieniem sprzedaży. – W 2021 roku naszym strategicznym celem jest dalsze budowanie naszej pozycji jako marki zapewniającej kompleksowe usługi poprzez wzmacnianie naszej roli jako dostawcy pełnej gamy asortymentu, obsługującego wszystkich Klientów i spełniającego ich potrzeby poprzez ugruntowane zaangażowanie w zrównoważony rozwój oraz osiągającego w zakresie wielkości sprzedaży taką przewagę w dziedzinie zbiorów, jaką uzyskaliśmy pod względem technicyzacji i wydajności produkcyjnej – mówi.

Dostawca kompleksowych usług, stale odnawiający i poszerzający swoją ofertę asortymentową

Marka New Holland stale inwestuje w dalsze udoskonalanie i poszerzanie swojej oferty o nowe gamy produktów, modele i innowacje, takie jak produkty omówione na dzisiejszym wydarzeniu,które wejdą na rynek w pierwszej połowie 2021 roku:

Ciągnik zasilany metanem dostarczony zostanie do wybranych Klientów w Niemczech, Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii i krajach Beneluksu, w ramach przygotowania do włączenia go do gamy maszyn New Holland w dalszej części roku.

Dwie ważne umowy partnerskie przyniosą kolejne innowacje w sektorze maszyn specjalistycznych: nowy prototyp ciągnika zasilanego biometanem, który będzie testowany w winnicach Fontanafredda, oraz innowacyjna koncepcja elektryfikacji narzędzi dla winnic i sadów, opracowana wspólnie z włoskim producentem Nobili.

Kombajn CH7.70 Crossover Harvesting™ to krok naprzód w kierunku technologii i wydajności zapewniający niezrównaną produktywność i wszechstronność na rynku średniej wielkości kombajnów.

Nowy wysokoprzepustowy model wielkogabarytowej prasy BigBaler High Density Packer, wyposażonej w 3-zębowewidły pakowacza, zapewnia takie same, niedoścignione osiągi jak nagradzana wersja Cutter.

Ciągnik T6.160 Dynamic Command™z 6-cylindrowym silnikiem to prawdziwa maszyna do zadań specjalnych, będąca unikalną kombinacją kompaktowych wymiarów, 6-cylindrowego silnika oraz oferowanej wyłącznie przez markę New Holland technologii podwójnego sprzęgła.

Rozwiązania z pakietu agrotechniki precyzyjnej ulegną dalszym rozszerzeniom, jako że wkrótce w pełni funkcjonalny stanie się dostęp do danych poprzez zaufanych partnerów DATACONNECT i DKE AGRIROUTER.

Oferta maszyn towarzyszących marki New Holland zostanie poszerzona o nowe głębosze i kompaktowe brony talerzowe dostarczane przez Maschio Gaspardo oraz montowany z tyłu pielnik rzędowy umożliwiający usuwanie chwastów pomiędzy rzędami.

Udoskonalone zostały również ładowarki kołowe marki New Holland, dzięki czemu zapewnią dodatkowe oszczędności w zakresie całkowitych kosztów operacji oraz przyjemniejszą obsługę dla użytkownika.

W drugiej części roku na rynek wprowadzone zostaną kolejne nowe produkty, jeszcze bardziej poszerzając i ulepszając ofertę sprzętową marki New Holland.

Kolejne spotkanie z New Holland: YOUNIVERSE, wirtualne targi rolnicze (od 09 do 18 kwietnia 2021)

New Holland planuje kolejne wydarzenia cyfrowe mające na celu utrzymanie stałego kontaktu z jej Klientami, dealerami oraz przedstawicielami prasy, począwszy od udziału w cyfrowych targach YOUNIVERSE, podczas których będzie przyjmować gości na swoim wirtualnym stanowisku. Będą to pierwsze tego rodzaju targi maszyn rolniczych, odbywające się na interaktywnej platformie, która zawiedzie uczestników w odkrywczą podróż do unikalnego, wciągającego wydarzenia informacyjno-rozrywkowego.

 

Źródło: New Holland Agriculture