Zamontowany na desce rozdzielczej zestaw wskaźników zawiera licznik kilometrów, wskaźniki prędkości, poziomu paliwa, temperatury cieczy chłodzącej i prędkości obrotowej silnika, jak również zegar oraz wskaźnik napędu na cztery koła. Wskaźniki można regulować w zależności od wielkości zastosowanych opon, co gwarantuje większą dokładność wskazania prędkości, istotną zwłaszcza podczas jazdy z opryskiwaczem, z rozrzutnikiem i po drogach.
Poprawione zostało również hamowanie silnikiem, co zapewnia lepszą skuteczność hamowania na terenach pagórkowatych. Nowa koncepcja układu kontroli zjeżdżania ze wzniesień (descent control system) pozwala na stałą pracę sprzęgła, zapewniając większą kontrolę nad zmniejszaniem prędkości do ok. 3 m/h.
Co więcej, wlot powietrza przekładni bezstopniowej pobiera teraz o 50% więcej powietrza, obniżając temperaturę oraz ilość wody zużywanej przez przekładnię i sprzęgła. W rezultacie ogranicza to ślizganie się pasów i poprawia ogólną trwałość układu.
Na początku roku został również wprowadzono nowy elektrycznie wspomagany układ kierowniczy (EPAS), który jest obecnie standardowym wyposażeniem modeli XUV 855D w kolorach oliwkowo-czarnym oraz wyposażeniem opcjonalnym dla modeli zielono-żółtych.
Pojazd XUV 855D Gator o mocy 25 KM osiąga prędkości do 52 km/h oraz wyposażony jest w prawdziwy napęd na cztery koła, uruchamiany na życzenie za pomocą elektronicznego przełącznika na desce rozdzielczej oraz pełne zawieszenie regulowane z tyłu. Prześwit pod pojazdem wynosi 267 mm, ładowność to 635 kg, a zdolność uciągu – 680 kg.
Czterosłupkowa rama ochronna Gatora może w razie potrzeby zostać opcjonalnie zastąpiona luksusową, w pełni przeszkloną kabiną. Dostępne są także opcje dodatkowe, takie jak: skrzynka narzędziowa, skrzynia ładunkowa De Luxe, mocowany na masce bagażnik dodatkowy, osłona przednia i rozszerzenia boczne. Wersja podstawowa wyposażona jest teraz w tylny zderzak oraz sygnał dźwiękowy.
źródło: John Deere Polska