Nowe funkcje MySteyr i S-fleet

​​Natychmiastowa rejestracja pracy ciągnika, monitorowanie na bieżąco lokalizacji i dostępność danych w czasie rzeczywistym to ułatwienia przy podejmowaniu zarówno krótko-, jak i długoterminowych decyzji dotyczących zarządzania gospodarstwem. To tylko kilka sposobów, w jakie nowa technologia telematyki S-FleetTM i dedykowany portal online mySTEYRTM​ ułatwiają właścicielom ciągników STEYR® zwiększanie efektywności funkcjonowania ich gospodarstw.

Różne serie ciągników STEYR, od serii Kompakt S o mocy 58 – 65 KM, po serię Terrus CVT o mocy 250 – 313 KM, mogą teraz korzystać z funkcji telematyki S-Fleet, dostępnych nie tylko dla nowych, ale także starszych modeli lub serii. W przypadku ciągników z funkcją S-Fleet wystarczy, że właściciel utworzy na stronie internetowej mySTEYR konto online i zarejestruje ciągnik. Dynamiczne i rejestrowane dane dotyczące ciągnika oraz jego działania można następnie zapisać w aplikacji S-Fleet przy użyciu smartfona lub tabletu bądź, w celu przeprowadzania bardziej szczegółowej analizy ułatwiającej długoterminowe planowanie, na portalu S-Fleet na stronie internetowej mySTEYR.com​.​

mySTEYR: portal dostępu do danych

Strona mySTEYR.com umożliwia klientom utworzenie konta online i zarejestrowanie ciągników za pośrednictwem strony internetowej, a następnie korzystanie z danych telematycznych na portalu S-Fleet. Portal internetowy mySTEYR zapewnia szczegółowy wgląd we floty ciągników oraz umożliwia edycję informacji o firmie i sprzęcie.

Właściciel może włączyć opcję umożliwiającą dealerowi wyświetlanie podstawowych informacji o ciągniku, takich jak marka, model i numer PIN (numer seryjny) ciągnika. Właściciele ciągników nowej generacji będą wkrótce mogli również zdecydować na portalu mySTEYR, czy chcą udostępnić swoje dane telematyczne dealerowi. Strona internetowa mySTEYR pozwala także na dostęp do portalu danych telematycznych S-Fleet ułatwiającego wyświetlanie informacji o flocie ciągników klienta online i zarządzanie nią.

S-Fleet: technologia łącząca flotę, gospodarstwo i dane

Aplikacja S-Fleet i portal online S-Fleet stanowią centrum zarządzania ułatwiające obserwację ciągników w czasie rzeczywistym oraz automatyzację najważniejszych procesów zarządzania flotą, gospodarstwem i danymi. W aplikacji i na portalu można szybko określić bieżący stan ciągnika: czy silnik jest wyłączony, uruchomiony, czy pracuje na biegu jałowym, czy ciągnik pracuje, porusza się lub przemieszcza po drodze. Dzięki temu właściciele i menedżerowie mogą monitorować flotę ciągników oraz postęp prac. Na stronie szczegółów ciągnika można także zobaczyć informacje o jego stanie z ostatnich siedmiu dni, wraz z całkowitym i średnim jego zużyciem paliwa. W zakładce alertów wyświetlane są wszelkie alerty z terminala i/lub zestawu wskaźników ciągnika. Można je filtrować według ważności, a także rozwinąć, aby zobaczyć krótki opis objawów. Raporty z danymi maszyny można utworzyć dla okresu do dwóch lat.

W zakładce „gospodarstwo” użytkownicy mogą szybko przeanalizować dostępne w wielu formatach wszystkie dane agronomiczne, a także przesłać je bezprzewodowo lub na pendrive’a. Wszystkie zintegrowane funkcje umożliwiają łatwe tworzenie plików raportów w formacie pdf, csv i innych poprzez internetowy portal telematyki S-Fleet. Użytkownicy mogą przesyłać pliki map z granicami pól lub mapy zmiennego wysiewu nasion bezpośrednio do danego ciągnika, co ułatwia komunikację.

Internetowy portal danych telematycznych S-Fleet umożliwia także łatwe generowanie raportów z widoku pola lub funkcji generatora raportów w oprogramowaniu. Widok pola ułatwia na przykład generowanie map zbiorów lub gleby, a kreator raportów może zawierać krótkie podsumowanie zadań wykonanych na określonym polu.

„Dzięki wprowadzeniu portalu mySTEYR i funkcji S-Fleet użytkownicy ciągników STEYR mają teraz dostęp do technologii telematyki, która ułatwia zarządzanie danymi, a dzięki temu pozwala na zwiększenie wydajności pracy” – powiedział Peter Friis, STEYR Head of Commercial Operations w Europie.

„Marka STEYR cieszy się opinią lidera w dziedzinie technologii, a dostępność nowych możliwości zapewni klientom znaczną oszczędność czasu i ograniczy wprowadzanie danych, co przełoży się na szereg różnych korzyści”.

 

Źródło: STEYR