Silnik:
Perkins 1204E-E44TA, o mocy maksymalnej 104 kW/144KM przy prędkości obrotowej rzędu 1900 obrotów na minutę, momencie obrotowym 560 Nm, osiąganym przy 1400 obrotach na minutę. Nowa, czterocylindrowa jednostka napędowa Perkinsa jest rozwinięciem silników z popularnej serii 1104. Silnik spełnia normy emisji spalin TIER3b, dzięki nowemu katalizatorowi oraz bezobsługowemu filtrowi cząstek stałych. Na podstawie doświadczeń na rynku amerykańskim, producent silnika określa wytrzymałość tego elementu na czas 6000 godzin pracy. Silnik wyposażony we wtrysk CommonRail bardzo żywiołowo reaguje na naciśnięcie pedału gazu. Producent zapewnia, że w wyniku prac rozwojowych udało się również ograniczyć spalanie silnika o około 10%.
Przekładnia:
Ciągnik wyposażono w przekładnię ZF, z czterostopniowym półbiegiem, przełączanym pod obciążeniem. Standardowo przekładnia oferuje 32 biegi do przodu i do tyłu, po rozbudowaniu o biegi pełzające można wybierać pomiędzy 48 przełożeniami. Oprogramowanie skrzyni biegów oferuje 6 zautomatyzowanych trybów pracy – samoczynnego przełączania półbiegów. Jedno z czterech głównych przełożeń zmieniane jest za pomocą dźwigni, wyposażonej w przycisk elektrohydraulicznego sprzęgła. Skrzynia biegów wyposażona jest oczywiście w pełnozakresowy rewers elektrohydrauliczny. Tylny WOM oferuje prędkości 540/540E/1000/1000E.
Hydraulika i podnośnik:
Udźwig tylnego podnośnika sterowanego EHR zwiększył się do 6600kg, z kolei seryjna liczba zewnętrznych gniazd hydraulicznych do 6. Dwie pary sterowane są elektronicznie, jedna mechanicznie. Wielotłoczkowa pompa hydrauliczna Bosch-Rexroth, pracująca w systemie Load-Sensing zapewnia wydatek 121 l/min przy ciśnieniu 200 bar. Parametry te dotyczą oleju tłoczonego do zaworów. Olej hydrauliczny, tradycyjnie u Lindnera pochodzi z osobnego zbiornika o pojemności 45 litrów.
Kabina i wyposażenie:
Ciągnik wymiarami i wyglądem zewnętrznym przypomina dotychczasowy największy model – Geotrac 124, z uwagi na zastosowanie innej przekładni zmieniła się jedynie długość maszyny – zwiększona o 8 cm. Konstruktorom firmy zależało szczególnie na utrzymaniu kompaktowych rozmiarów ciągnika. Kabina pochodzi z niemieckiej firmy Fritzmeier, i wyglądem i rozkładem przypomina dotychczasowe konstrukcje. Główne zmiany w kabinie to wyposażenie fotela operatora w wielofunkcyjny podłokietnik z joystickiem, z podłokietnika sterujemy również elektrozaworami. W kabinie znajdziemy również dodatkowe elementy do obsługi sterowanych elektrycznie i podgrzewanych lusterek zewnętrznych oraz lusterko wsteczne z wbudowanym ekranem dotykowym. Ekran wyświetla obraz z seryjnej zewnętrznej kamery cofania lub dane z nawigacji GPS, również montowanej seryjnie. Dodatkowo, w lusterko wbudowano bezprzewodowy zestaw głośnomówiący Bluetooth. Z kolei z zewnątrz znajdziemy dodatkowe panele z diodami LED służącymi jako światła do jazdy dziennej.
źródło: Lindner/Hydro-masz