Poprzecznie resorowany dyszel, składający się z zestawu piór parabolicznych, dobrze amortyzuje uderzenia, przy czym nie dochodzi do deformacji linii trakcyjnej pojazdu. Dyszel z zawieszeniem oleopneumatycznym jest dostępny w opcji.
Cztery koła zamontowane obok siebie, na jednej osi zapewniają kontakt pojazdu z podłożem na całej szerokości wynoszącej 2,6 m. Pozwala to zmniejszyć do minimum nacisk na podłoże, a więc zachować jego strukturę. Poza oponami 650/65R38, w modelu Tetrax2 możliwy jest również montaż kół 650/65R42.
Nowy Tetrax2 jest seryjnie wyposażony w zintegrowany podnośnik 4-punktowy najnowszej generacji. Przy takim montażu osprzęt tylny znajduje się bliżej zbiornika i całość ma bardziej zwartą budowę.
Dostępne są następujące modele: Tetrax2 10700S, 13000S i 14000S, o pojemności 10750, 12900 i 14000 litrów.
źródło: Joskin