Dynamiczny rozwój firmy HORSCH widoczny jest w jego nowej szacie. Z początkiem roku 2015 maszyny jak i materiały marketingowe otrzymały nową oprawę wizualną.
Nowy corporate design odzwierciedla działania HORSCH’a. Mnogość zastosowanych kolorów i wzorów oraz różnych materiałów wykorzystanych w poszczególnych produktach, takich jak opryskiwacze czy siewniki wymusiły niejako na firmie podjecie niezbędnych kroków w celu ujednolicenia wizualizacji, która ukazywałaby silną i innowacyjną markę.
Oczywiście kolor czerwony wykorzystywany przy projektowaniu maszyn oraz w logo i materiałach reklamowych firmy pozostał charakterystycznym kolorem. Natomiast litery wchodzące w skład loga HORSCH’a zostały nieco odchudzone. Tym samym logo zyskało nowa dynamikę, podobnie jak to miało już kiedyś miejsce w przypadku loga opryskiwaczy HORSCH Leeb. Obecnie na maszynach wizualizacja dynamicznego loga przechodzi płynnie w taśmę podkreślająca estetykę maszyn, przy czym taśma jest teraz monochromatycznie jasnoszara.
Nazwa produktu została umieszczona nad taśmą, przez co jest bardziej czytelna niż wcześniej. Również paleta kolorów różnych produktów firmy została ujednolicona, co szczególnie łatwo zauważyć w przypadku zbiorników siewników i opryskiwaczy. Wszystkie zbiorniki stalowe siewników pozostały czerwone.
Także inne zbiorniki wykonane z tworzyw sztucznych (wykorzystywane zarówno w siewnikach, jak i opryskiwaczach) otrzymały nowoczesny jednolity ciemnoszary kolor, na którym bardzo wyraźnie widać biało-szare logo.
źródło: HORSCH