„Polska Opowieść” – niespodzianka dla fanów Ursusa

 

Przedsięwzięcie ma na celu zintegrowanie społeczności wokół wspólnych doświadczeń kilku pokoleń polskich rolników. Kampania „Polska Opowieść”, to projekt fotograficzno-filmowy, mający na celu udokumentowanie doświadczeń kliku pokoleń polskich rolników, których w codziennej pracy łączy jedna rzecz – ta sama marka sprzętu rolniczego, która towarzyszy ich rodzinom od pokoleń.

 

„Ursus to ponad 120 lat rozwoju mechanizacji krajowego rolnictwa, zbierania doświadczeń i podtrzymywania przemysłowych tradycji w oparciu o rodzimy kapitał. To najstarsza polska marka, która stała się partnerem polskich rolników. Z naszych maszyn korzystają kolejne już pokolenia Polaków” – mówi Karol Zarajczyk, prezes spółki Ursus SA.
„Mało kto wie, że z 1,5 mln wszystkich ciągników użytkowanych obecnie w Polsce połowa to ciągniki marki Ursus. Ciągniki serii C to legenda polskiej wsi, rodzinny ciągnik od pokoleń. To pokazuje możliwości rozwoju firmy w Polsce” – dodaje.

 

6 lutego ruszyła oficjalna witryna internetowa, na której każdy kto chciałaby podzielić się swoją historią może w prosty sposób dołączyć do projektu. Wystarczy, że skorzysta z formularza znajdującego się na stronie polskaopowiesc.pl.

 

 

 

MDF / Ursus S.A.