New Holland uruchomił konto serwisu obsługi klienta na Twitterze, otwierając tym samym nowy kanał dla klientów w Europie, Afryce i na Środkowym Wchodzie, umożliwiający im bezpośredni kontakt z zespołem serwisowym marki New Holland.
Teraz rolnicy mogą uzyskać pomoc techniczną nie tylko przez telefon lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, ale również na portalu społecznościowym Twitter. Wszystkie zapytania przesłane za pośrednictwem konta na Twitterze traktowane będą z taką samą uwagą i podlegać będą takim samym procesom, jak te, które napływają telefonicznie lub przez e-mail. Odpowiedzi będą udzielane szybko, wykorzystując „błyskawiczną” naturę Twittera, a żądania interwencji będą monitorowane, dopóki klient nie będzie w pełni usatysfakcjonowany.
Kontem @NHTopService zarządza specjalny zespół, który został przeszkolony pod kątem udzielania pomocy technicznej za pośrednictwem tego kanału codziennie od godziny 9 do 18 (CET).
Marka zaznacza swoją silną obecność w mediach społecznościowych poprzez swoje konta firmowe na portalach Facebook, Twitter, Flickr, Google+ i You Tube. Dodanie nowego kanału w mediach społecznościowych z myślą o oferowaniu klientom pomocy technicznej stanowi dla marki naturalną ewolucję, biorąc pod uwagę jej podejście do wspierania przedsiębiorstw i gospodarstw rolnych poprzez stałą obecność i dostępność dla klientów.
Uruchomienie na portalu Twitter konta Top Service dla klientów w Europie, Afryce i na Środkowym Wschodzie stanowi pierwszy etap strategii serwisów społecznościowych marki New Holland Agriculture. W celu udostępnienia tej usługi rolnikom na całym świecie aktywowane zostaną konta dla poszczególnych regionów.
źródło: New Holland