Jednym z istotniejszych wydarzeń pozwalających na zacieśnianie więzi z Dealerami, Klientami czy też Fanami brandu STEYR są Dni Otwarte organizowane w samym sercu marki – fabryce STEYR w austriackim mieście St. Valentin. W tym roku
wydarzenie to miało miejsce w dniach 21-23 czerwca i było o tyle istotne, iż połączone z jubileuszem – 75-leciem istnienia marki.
Najważniejszym punktem wydarzenia były produkty marki prezentowane
zarówno w formie statycznej, jak podczas organizowanych pokazów.
Nie zabrakło także części poświęconej przeszłości marki – na scenie głównej
odbywały się prezentacje wszystkich maszyn STEYR wyprodukowanych
na przełomie ostatnich 75 lat. Oprócz tego miejsce miały historyczne pokazy
wraz z omówieniem specyfikacji i przytoczeniem kilku interesujących faktów.
Co więcej, zwiedzający mogli odwiedzić strefy poświęcone rolnictwu
precyzyjnemu lub wziąć udział w wycieczkach po fabryce, podczas których
omówiony został proces powstawania maszyn. Istotnym zainteresowaniem
cieszyły się także prezentacje najnowszych technologii marki STEYR –
KONZEPT oraz KONZEPT 2.0.
W tak istotnym wydarzeniu, jakim jest 75-lecie marki oprócz doskonałej
okazji do odświeżenia ciekawej przeszłości marki STEYR, zauważono
także potencjał do poruszenia zagadnień związanych z planami rozwoju.
Podczas Dni Otwartych głos zabrali Mirco Romagnoli, Vice President of STEYR
and Case IH IH Europe, a także Peter Friis, Head of STEYR Europe Commercial
Operations. Przywołane zostało zaangażowanie marki w rozwój napędu
elektrycznego, a także jeszcze jeden kierunek ewolucji maszyn STEYR –
hybryda z dieslem, której zastosowanie planowane jest w serii KONZEPT. Jak
zostało wspomniane – koncepcja ciągnika hybrydowego jest kolejnym krokiem
w rozwoju technologicznym marki.
Oprócz części merytorycznej, na wszystkich Gości na miejscu czekał
także szereg atrakcji dodatkowych. Fani marki mogli zmierzyć się z własnymi
umiejętnościami podczas wyzwania w pracy z najnowszym ładowaczem marki
STEYR w strefie z maszynami do prac komunalnych i leśnych, a na najmłodszych
Gości czekała strefa zabaw. Nie zabrakło także wystawy powstałej ze współpracy
z Aprilia MotoGP, która również cieszyła się dużym zainteresowaniem.
Minione wydarzenie pokazało, że sukces marek rolniczych opiera się nie
tylko na proponowanej zaawansowanej technologii ale także na ciągłym zaangażowaniu w budowanie lojalnej społeczności i tworzenie rozbudowanej i przynoszącej obopólne korzyści komunikacji na linii marka-klient.
Źródło: STEYR