Usługi John Deere FarmSight świadczone za pośrednictwem sieci dealerskiej mogą przynosić wymierne rezultaty i umożliwić klientom uzyskanie korzyści w postaci dłuższego czasu sprawności maszyny oraz zmniejszenia kosztów operacyjnych.
- Wiele maszyn John Deere jest fabryczne wyposażonych w magistralę ISOBUS, wyświetlacz GreenStar i komponenty do rolnictwa precyzyjnego lub przygotowanie do instalacji układu AutoTrac, dzięki czemu można łatwo zainstalować i skonfigurować w polu układ prowadzenia maszyn oraz sterowanie narzędziami.
- Innowacyjne rozwiązania dla rolnictwa precyzyjnego pozwalają na bezprzewodową komunikację między maszynami, Dealerem John Deere i gospodarstwem, co umożliwia zdalne wsparcie, aktywną obsługę i zarządzanie flotą maszyn. Niezależnie, czy wymagana jest zdalna łączność, czy też wysoki poziom dokładności prac rolniczych, John Deere jest w stanie kompleksowo zapewnić gamę w pełni zintegrowanych z maszyną rozwiązań.
- Pakiety serwisowe John Deere FarmSight u lokalnego dealera John Deere mogą przynieść gospodarstwu istotne korzyści, na przykład w postaci optymalizacji maszyn i logistyki lub wsparcia przy podejmowaniu decyzji.
Na przykład, do analizy sposobu wykorzystania maszyny, jej czasu pracy i średniego obciążenia silnika dostępne są raporty JDLink i zalecenia dla klienta. Dzięki temu dealer może zasugerować klientowi, że należy zwrócić uwagę na przestój maszyny, rozważyć większe wykorzystanie układów prowadzenia i być może takie ustawienie maszyny, by zmniejszyć zużycie paliwa. Zmiany tylko w tych trzech obszarach mogą znacznie obniżyć koszty operacyjne.
W ramach usługi zdalnego dostępu do wyświetlacza dealer może zdalnie przeglądać treść wyświetlacza GreenStar 3 2630 i doradzać operatorowi, jak skorygować ustawienia ciągnika i narzędzia. Dealer może również przeprowadzać szkolenia operatora, nawet z zaangażowaniem firm zewnętrznych. Łączność bezprzewodowa między operatorem na polu i dealerem pozwala osiągnąć znaczną oszczędność czasu i prowadzi do zwiększenia czasu sprawności maszyny.
MyJohnDeere.com — nowy portal internetowy
Witrynę MyJohnDeere.com zaprojektowano, by służyła klientom jako centralny portal internetowy, na którym mogą oni uzyskać dostęp do różnych aplikacji dotyczących maszyn i prowadzonej działalności, by wspomóc proces podejmowania decyzji.
Po zalogowaniu się można korzystać z różnych aplikacji John Deere, jak JDLink i StellarSupport. MyJohnDeere.com obejmuje również nową aplikację Centrum Operacyjne, w której na widoku mapy można szybko przeglądać położenie poszczególnych maszyn oraz postęp prowadzonych przez nie prac.
W ramach portalu MyJohnDeere.com opracowano również nowy system zarządzania kontem i danymi, aby zapewnić ich bezpieczne przetwarzanie i ochronę. Konta są tak skonfigurowane, aby wyłącznie klient decydował o dostępie do danych.
źródło: John Deere