W przyczepie zastosowano automatyczny regulator siły hamowania oraz odkładaną na bok rurę podtrzymującą plandekę. Pozwala to załadować przyczepę bez demontowania stelaża plandeki. Ściągacz burt skrzyni ładunkowej zastąpiono naprężeniem ich za pomocą listew umocowanych wzdłuż burt i nadstawek. Przyczepa może poruszać się z prędkością 40 km/h, dzięki temu zapewnione jest równomierne rozłożenie naprężeń. Nowością jest także zastosowanie specjalistycznych uszczelek w oburtowaniu, co pozytywnie wpływa na szczelność skrzyni ładunkowej. Na specjalne zamówienie możliwe jest zastosowanie dodatkowych nadstawek.
T-670A1 dane techniczne:
Parametr |
Jednostka |
Wartość |
Klasa ciągnika / Moc |
t/kW(KM) |
2,0/70(95) |
Powierzchnia ładowania |
m2 |
10,69 |
Pojemność skrzyni podstawowej |
m3 |
12.82 |
Wymiary gabarytowe: |
|
|
-długość |
mm |
6576 |
-szerokość |
mm |
2550 |
-wysokość |
mm |
3108 |
Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej: |
|
|
-długość |
mm |
4436 |
-szerokość |
mm |
2410 |
-wysokość / nadstawki |
mm |
600/600 |
Liczba kół |
szt. |
4 |
Wywrót |
– |
trójstronny |
Rodzaj nadwozia |
– |
skrzyniowe |
Rama dolna |
– |
Podłużnice profilowane |
Rozmiar opon |
|
15 R22,5 Opcja 385/65 R22,5 |
{gallery}warfama przyczepa T-670A1{/gallery}
źródło: www.warfama.pl
foto: Pol-Mot Warfama S.A.