Trelleborg rozszerzył swoją obecność w mediach społecznościowych uruchamiając nowy TrelleborgAgri Instagram, który zapewni dodatkową możliwość kontaktu z profesjonalistami rolnictwa. Zachęcanie osób z całej branży rolniczej, by udostępniać swoje najlepsze zdjęcia opon i kół Trelleborg podczas pracy w polu i w lesie, służyć będzie jako źródło inspiracji dla tych, którzy chcą bardziej efektywnie i wydajniej prowadzić swoją działalność.
Nowoczesne rolnictwo wymaga od profesjonalistów rolnictwa, by produkowali więcej mniejszym kosztem i szybciej niż kiedykolwiek. Mając to na uwadze, bezpośredniość przekazu w mediach społecznościowych zapewni nam idealną platformę do łączenia się z coraz większą liczbą specjalistów rolnictwa z całego świata. „Po zainwestowaniu czasu i znacznych zasobów w rozwijanie silnej obecności Trelleborg w wielu najbardziej popularnych mediach społecznościowych, decyzja o poszerzeniu naszego zasięgu o Instagram, coraz bardziej popularnej platformy w przemyśle rolnym, była prosta – powiedział Roberto Angelucci, Manager Digital Marketing w Trelleborg Wheel Systems.
Z ponad 265 000 kontaktów społecznych na Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube and Flickr, ma ogromny zasięg w mediach społecznościowych na wielobranżowych platformach. Każdy kanał pozwala Trelleborgowi podzielić się najnowszymi w swojej klasie narzędziami, rozwiązaniami i usługami, a także szczegółowymi informacjami na temat akcji, wystaw i wydarzeń, takich jak Road Show oraz interakcji z klientami we wszystkich zakątkach globu.
Trelleborg Agri Instagram, odwiedź na: https://www.instagram.com/trelleborgagri/
źródło: Trelleborg