Lubelski Ursus, wiodący producent ciągników i maszyn dla rolnictwa, łączy siły marketingowo-handlowe z firmą ORLEN Oil, liderem branży olejowej w Polsce.
Sojusz dwóch polskich firm ma na celu wzajemne promowanie marek oraz wsparcie sprzedaży. Obie firmy stawiają na rozwój wsparty prowadzeniem wspólnych akcji promocyjnych, wzajemne wykorzystywanie wizerunku w prowadzonych kampaniach, prezentację produktów w czasie organizowanych wspólnie wydarzeń i imprez branżowych.
Lublin nieprzypadkowo został wybrany jako miejsce rozpoczęcia współpracy pomiędzy dwoma firmami z polskim kapitałem.
– Lublin to silny ośrodek przemysłu motoryzacyjnego. Swoją siedzibę lokują tu firmy, które prowadzą działalność na skalę globalną, a pionierem branży jest właśnie lubelski Ursus. Aktywnie wspieramy wszystkie inicjatywy, które przyczyniają się do rozwoju Lublina przede wszystkich w kluczowych dla nas branżach, a jedną z nich jest właśnie motoryzacja – powiedział Krzysztof Żuk, Prezydent Miasta Lublin.
Rozwój rynku maszyn rolniczych inspiruje do udoskonalania oraz rozszerzania oferty o nowoczesne produkty smarne dedykowane tej branży. Potwierdzeniem ich jakości jest wykorzystanie linii PLATINUM Agro przez wiodącego producenta ciągników, lubelską spółkę Ursus. Najnowsza technologia olejów zapewni bezpieczeństwo pracy maszyn rolniczych, wykorzystywanych w zróżnicowanych i często ciężkich warunkach, przyczyni się do zmniejszenia zużycia paliwa oraz wydłużenia okresów między wymianami oleju.
Zarówno firma ORLEN Oil, jak i URSUS mają bardzo mocną pozycję w swoich obszarach działania. Każdy polski rolnik doskonale zna obie marki. Wspólne działania z Ursusem to szansa na umocnienie naszej pozycji na rynku rodzimym. Obie firmy mają ogromne aspiracje i konieczny potencjał, aby stać się liczącym partnerem dla biznesu rolniczego nie tylko w Europie, ale i poza jej granicami. Tym samym „dobre, bo polskie” będzie w tym przypadku stanowiło o najwyższej jakości proponowanych produktów – podkreśla Marcin Gralewski, prezes ORLEN Oil.
Podpisanie tego porozumienia jest efektem realizacji starannie zaplanowanej strategii odbudowy nowoczesnej marki, którą stał się Ursus. Właśnie takie działania nazywamy „nową erą” w promocji jakości oferowanych przez nas wyrobów– mówi Karol Zarajczyk, Prezes Ursus SA. – Wierzę w to, że rozpoczęta właśnie współpraca, w krótkim czasie przełoży się na wymierne efekty handlowe i marketingowe dla obu firm, a kompleksowa oferta zostanie doceniona przez nowoczesnych rolników – dodaje.
źródło: lublin.eu