Nowe rozwiązania wprowadzone do modelu 6834 Mido

– całkowicie nowy zespół napędowy
– skrzynia od 20 do 24 biegów
– w standardzie reduktor biegów pełzających i rewers
– centralny wał przeniesienia napędu na przednią oś
– WOM z dodatkową ekoprędkością 750
– nowa jednoczęściowa maska podnoszona na sprężynach gazowych
– nowa funkcjonalna kabina

Podstawowe dane techniczne:

– silnik: PERKINS 1104D-44T, EURO IIIA

– typ silnika: z turbiną

– liczba cylindrów / pojemność: 4 / 4,4 l

– moc kW/KM: 68/92,5

– moment obrotowy (maks.): 390 Nm przy 1400 obr./min

– zbiornik paliwa: 105 l

– liczba biegów: 24/24

– sprzęgło: suche, dwustopniowe

– napęd: 4 WD

– układ kierowniczy: hydrostatyczny

– udźwig podnośnika / typ: 3100 kg

– prędkość jazdy (maks.): 40 km/h

– WOM (obr./moc): 540 i 540E obr./min, zależny i niezależny

– sprzęgło WOM: mechaniczne

– wydatek hydrauliki zew.: 54 l/min

– szybkozłącza hydrauliki zew.: 6, rozdzielacz trzysekcyjny czteropołożeniowy

– instalacja pneumatyczna: jedno i dwuprzewodowa

– rewers: mechaniczny

– koła przód / tył: 380/70 R24 / 480/70 R34

– rozstaw kół: 1540 lub 1800 mm

– rozstaw osi: 2360 mm

– akumulator / alternator: 125 Ah/ 100 A

– zaczepy transportowe: górny transportowy wielopołożeniowy, dolny wychylny

– wymiary: dł./ szer./ wys. (bez obciążników): 3940 / 2020 / 269

Nowe rozwiązania wprowadzone do modelu 8034 Mido

– całkowicie nowy zespół napędowy
– skrzynia od 24 do 40 biegów z elektrohydraulicznym rewersem i biegami pełzającymi
– centralny wał przeniesienia napędu na przednią oś
– hamulce przedniej osi – tarczowe mokre
– w standardzie wzmacniacz momentu i EHR
– WOM z dodatkową ekoprędkością 750
– nowa jednoczęściowa maska podnoszona na sprężynach gazowych
– nowa funkcjonalna kabina

Podstawowe dane techniczne:

– silnik: PERKINS 1104D-44TA, EURO IIIA

– typ silnika: z turbiną i intercoolerem

– liczba cylindrów / pojemność: 4 / 4,4 l

– moc kW/KM: 81/110

– moment obrotowy (maks.): 416 Nm przy 1400 obr./min

– zbiornik paliwa: 165 l

– liczba biegów: 40/40

– sprzęgło: suche, jednostopniowe

– napęd: 4 WD

– układ kierowniczy: hydrostatyczny

– udźwig podnośnika / typ: 4350 kg

– prędkość jazdy (maks.): 37 km/h

– WOM (obr./moc): 540 i 1000 obr./min, zależny i niezależny

– sprzęgło WOM: elektrohydrauliczne

– wydatek hydrauliki zew.: 54 l/min

– szybkozłącza hydrauliki zew.: 6, rozdzielacz trzysekcyjny czteropołożeniowy

– instalacja pneumatyczna: jedno i dwuprzewodowa

– wyposażenie / urządzenia: wzmacniacz momentu

– rewers: elektrohydrauliczny

– koła przód / tył: 440/65 R24 / 540/65 R34

– rozstaw kół: 1600 lub 1800 mm

– rozstaw osi: 2410 mm

– akumulator / alternator: 125 Ah/ 100 A

– zaczepy transportowe: górny transportowy wielopołożeniowy i wychylny

– wymiary: dł./ szer./ wys. (bez obciążników): 3860 / 2150 / 2760 mm

 

{gallery}Nowe Ursusy – mini{/gallery}

Na konferencji prasowej zorganizowanej na stoisku firmy, dyrektor handlowy spółki Ursus Łukasz Sobkowiak poinformował o najbliższych planach marketingowych fabryki. „ Przede wszystkim musimy dostosować naszą sieć dealerską do potrzeb obecnego rynku. Nie ukrywajmy, że obecnie jest ona już znacznie przestarzała i wymaga gruntownej przemiany, ponieważ pojawiło się wiele nowych firm, do których obecnie staramy się dotrzeć. W tej chwili jest 85 podmiotów gospodarczych sprzedających nasze maszyny, docelowo chcemy by zostało ich około 40”.

Ursus zamierza również rozpocząć produkcję ciągników komunalnych opartych na konstrukcji ciągników sadowniczych. Dzięki unijnemu dofinansowaniu Ursus zamierza uruchomić nowoczesną montownię z odpowiednim zapleczem konstrukcyjno-technologicznym i diagnostycznym. Prezes zarządu Ursus sp. z o.o. Cezary Owczarek podkreślał, że jest to szansa i w zasadzie konieczność dla Ursusa aby mógł zacząć wreszcie konkurować na trudnym rynku ciągników rolniczych. Ursus również szuka nowych partnerów do produkcji swoich ciągników. Obecnie finalizowana jest umowa z włoską firmą Landini, która będzie dostarczać osie przednie wraz z hamulcem do niektórych z nowych modeli traktorów. Aktualnie fabryka współpracuje z Massey Fergusonem i Carraro.

Miejmy nadzieję, postawione zadania uda się zrealizować i nowa strategia rozwoju firmy przywróci polskiej marce dobre imię i mocną pozycję w rankingach sprzedaży ciągników na naszym rynku.

 

Autor: MK (PTR)